  • 1. Data: 2004-04-20 07:20:25
    Temat: vat UE - czy ktos juz otrzymal?
    Od: "simon_" <s...@p...pl>

    hej,

    pytalem sie wczoraj we wroclawskim US kiedy
    mozna sie spodziewac numerku VAT UE
    i Pani powiedziala ze zadzwonia, ale juz zaczynaja splywac
    pierwsze decyzje.
    Ktos juz jest tym szczesliwcem?

    pozdr

    Szymon

  • 2. Data: 2004-04-21 07:18:56
    Temat: Re: vat UE - czy ktos juz otrzymal?
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > pytalem sie wczoraj we wroclawskim US kiedy
    > mozna sie spodziewac numerku VAT UE
    > i Pani powiedziala ze zadzwonia, ale juz zaczynaja splywac
    W Krakowie juz mozna dostac...

    Pozdrawiam
    Lukasz G.

  • 3. Data: 2004-04-22 07:50:27
    Od: "Jarek" <j...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W Krakowie juz mozna dostac...
    >
    > Pozdrawiam
    > Lukasz G.

    ja dostałem 20-04-2003

  • 4. Data: 2004-04-22 08:01:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jarek napisał:

    > Użytkownik "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ja dostałem 20-04-2003

    Wczoraj dostało dwóch z moich klientów (Toruń). Zlożone 13 kwietnia.
    Trzeci czeka, ale składał 16 kwietnia.

    A propos, jak własciwie sie sprawdza czy kontrahent ma nadany euronip?
    Da się to gdzieś np. w necie znaleźć czy tylko oficjalna ściezka, przez US?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-04-22 09:05:17
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > A propos, jak własciwie sie sprawdza czy kontrahent ma nadany euronip?
    > Da się to gdzieś np. w necie znaleźć czy tylko oficjalna ściezka, przez
    US?

    > Maddy

    Ja sprawdzam tu:

    http://www.europa.eu.int/comm/taxation_customs/vies/
    en/vieshome.htm

    można sprawdzić czy numer jest ważny, ale nie do kogo nalezy.
    Jeśli chcesz z danymi podatnika, to tylko oficjalna scieżka.
    Może to biuro wymiany informacji z Konina będzie dawać coś od ręki więcej.

  • 6. Data: 2004-04-23 07:37:15
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jeśli chcesz z danymi podatnika, to tylko oficjalna scieżka.
    > Może to biuro wymiany informacji z Konina będzie dawać coś od ręki więcej.
    Sprawdzic moze i mozna... Ale papier mam, a kontrahent otrzyma taka
    informacje ze strony www:

    Error: Incomplete (VAT + MS required) or corrupted data input.

    I tym optymistycznym akcentem:-)

    Pozdrawiam
    Lukasz G.

  • 7. Data: 2004-04-23 11:07:01
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Sprawdzic moze i mozna... Ale papier mam, a kontrahent otrzyma taka
    > informacje ze strony www:
    >
    > Error: Incomplete (VAT + MS required) or corrupted data input.
    >
    > I tym optymistycznym akcentem:-)

    Kraje kandydujące dodano dopiero wczoraj.
    Wcześniej była tylko piętnastka.
    Nasze NIPy będą aktywne pewnie od 1.05.

  • 8. Data: 2004-04-25 11:01:12
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    cef <c...@i...pl> wrote:

    > Kraje kandydujące dodano dopiero wczoraj.
    > Wcześniej była tylko piętnastka.
    > Nasze NIPy będą aktywne pewnie od 1.05.

    Czeskie sprawdza. Tylko polskie są (jak zwykle) schrzanione - zresztą zmienia
    kod kraju z 'PL' na jakieś 'IV'.

    P.