  • 1. Data: 2003-03-24 11:27:10
    Temat: PIT11 od pracodawcy - POMOCY!!:)
    Od: "KONTAKT" <k...@i...pl>

    Serdecznie Witam
    Mam krotkie zapytanie, potrzebuje z jednej firmy PIT11. Wysylalem do nich
    email`a dwuktornie, list polecony i faks z porsba o przeslanie mi tegoz
    pita - bez odzewu. Mieszkam teraz na drugim krancu Polski i nie bardzo mam
    jak pojechac do tej firmy. Nie pamietam czy odebralem swojego PIT`a zaraz po
    zakonczeniu wspolpracy z ta
    firma, ale wyslalem do nich podanie z prosba o przeslanie mi kopii.
    Jak wyglada sprawa PIT`a11 ze strony prawnej? Jesli firma ma moj podpis ze
    odebralem a ja zgubilem to czy na moją prośbe muszą mi wydac kopie drugi
    raz?? Nie
    oreintuje sie. Proszę o podpowiedzi co mam uczynic? Moze urzad skarbowy
    poprosic - bo chyba oni tez powinni dostac informacje od pracodawcy?
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Kontakt
    k...@p...onet.pl