    From: "Anyia" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT11a z ZUSu, macierzynski
    Date: Mon, 29 Apr 2002 11:42:13 +0200

    Pytanie jest nastepujace:
    dostalam w zwiazku z macierzynskim w 2001, druk PIT11a z Zus-u, w ktorym to
    druku ZUS nie wyszczegolnil zadnym kwot zaplaconych na jakiekolwiek
    ubezpieczenie, czy to spoleczne czy zdrowotne. Sa wypelnione tylko pozycje
    "przychod" oraz "zaliczka na podatek".
    Czy mam to rozumiec, ze "ZUS nie placil sam sobie, ale wszystko jest OK",
    czy raczej, ze wynika to z "macierzynski - okres bezskladkowy", czy moze
    "ZUS sie (znowu ;-) ) pomylil" ?

    Podejrzewam, ze moze chodzic o okres bezskladkowy. Jezeli tak, to powinnam
    dostawac wiecej netto, nieprawdaz? A nieplacenie tych skladek, nie wplynelo
    na podwyzszenie kwoty. Wyglada to tak, jakby ZUS placil mi netto, zaliczke
    odprowadzil do USk, a reszte (kwote ktora pracujac placilam na ubezpieczenia
    spoleczne i zdrowotne) zatrzymywal dla "siebie", nie wpisujac mi ich
    nigdzie.... Kwoty byly niebagatelna dla mnie, bo kilka stów co miesiac....

    Dziwne czy normalne?

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Anyia