  • 1. Data: 2004-02-10 13:25:19
    Temat: PIT36/37 Przyznać się do żony/męża?
    Od: "Robert" <w...@p...onet.pl>

    Czy małżeństwo które rozlicza się osobno wypełnia dane osobowe
    małżonka/małżonki w swoim PITcie? Pytanie również dotyczy załącznika
    "mieszkaniowego".

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2004-02-10 13:34:47
    Temat: Re: PIT36/37 Przyznać się do żony/męża?
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Robert napisał:

    > Czy małżeństwo które rozlicza się osobno wypełnia dane osobowe
    > małżonka/małżonki w swoim PITcie? Pytanie również dotyczy załącznika
    > "mieszkaniowego".

    Czy Ty czytałeś objaśnienia na picie i instrukcje do pitu i załączników?
    Nieczytałeś bo byś wiedział, że NIE.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 3. Data: 2004-02-10 14:23:01
    Od: "Robert" <w...@p...onet.pl>

    > Czy Ty czytałeś objaśnienia na picie i instrukcje do pitu i załączników?
    > Nieczytałeś bo byś wiedział, że NIE.

    Instrukcji rzeczywiście nie czytałem, ale przeczytam. Kołodko jednak
    słusznie namawiał do www.mf.gov.pl Pokornie chylę czoło. :-)

    Dzięki za podpowiedź.

    --
    Robert