  • 1. Data: 2004-03-10 16:24:09
    Temat: PIT36 i jego konieczne załączniki.
    Od: "GrP" <a...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam 2 pytanka odnośnie tego, jakie załaczniki należy dać do US razem z
    PIT-36.

    1) Czy składając PIT-36 muszę dołączyć do niego PIT/B ?
    2) W pit-36 w pozycji 42 jest rubryka "Sprawozdanie finansowe". Co to jest
    to sprawozdanie finansowe? Czy każdy musi to dołączyć do PIT-36? Czy gdzieś
    jest wzór tego sprawozdania?

    Mam działalność Vat i KPiR równolegle z wykonywaną pracą etatową .

    Pozdrawiam, GrP.

  • 2. Data: 2004-03-10 16:36:54
    Temat: Re: PIT36 i jego konieczne załączniki.
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "GrP" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 1) Czy składając PIT-36 muszę dołączyć do niego PIT/B ?
    tak

    > 2) W pit-36 w pozycji 42 jest rubryka "Sprawozdanie finansowe". Co to
    jest
    > to sprawozdanie finansowe?
    http://www.eko-bilans.com.pl/aktualnosci.php?action=
    slownik&haslo_id=4