  • 1. Data: 2004-03-10 14:38:05
    Temat: Mieszkanie - ewentualna ulga ???
    Od: "Mariusz" <m...@g...pl>

    Witam,
    mam pytanie czy w takiej sytuacji przysługuje mi jakakolwiek ulga.

    - wspólne rozliczenie z małżonką za 2003 r.
    - podpisana umowa w 06.2003 ze Spółdzielnią na mieszkanie własnościowe
    - do końca roku 2003 wpłacono 3/4 wartości mieszkania
    - w roku 2004 nastąpi rozliczenie ze Spółdzielnią i odbiór mieszkania = 1/4
    pozostałej kwoty
    - nie brano zadnych kredytów na sfinansowanie tego zakupu
    - nie było żadnych historii z książeczkami mieszkaniowymi
    - zapłacono "żywą" gotówką ;-((