  • 1. Data: 2007-03-04 19:51:58
    Temat: CZY mozna samemu zakupic i zainstalowac sobie kase fiskalna?
    Od: "master" <m...@m...pl>

    Czy istnieje mozliwosc samemu zakupic sobie kase, zaprogramowac ja i zglosic
    do urzedu skarbowego?

    M,.

  • 2. Data: 2007-03-04 20:58:36
    Od: DJ Rydzyk <y...@o...pl>

    master napisał(a):
    > Czy istnieje mozliwosc samemu zakupic sobie kase, zaprogramowac ja i zglosic
    > do urzedu skarbowego?

    Fiskalizacja kasy (wbicie na stałe numeru NIP) może być wykonana jedynie
    przez osobę mającą do tego stosowne uprawnienia (serwisant), oraz
    zgłoszone przez tą osobę do US.
    Nie obejdziesz tego.

    --
    Pozdrawia m.