  • 1. Data: 2005-08-26 11:23:11
    Temat: PIT37 i PIT36 a DG od polowy roku
    Od: "MarC" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Prowadze od polowy roku wlasna 1 os. DG zarejestrowana w miescie Xxxx.
    Wczesniej otrzymywalem wynagrodzenie z tytulu umowy o prace i rozliczalem sie
    w US w miescie Yyyyy.
    Czy ktos moglby mi przyblizyc jak w takim przypadku wyglada rozliczenie roczne
    z fiskusem ? Czy do US w miescie Xxxxx wysylam PIT37 za 1 polowe roku, a do US
    w miescie Yyyyy PIT36L (wybralem podatek liniowy) za 2 polowe roku ?
    Czy moze wysylam oba pity do US w miescie Yyyyy ?

    Mam nadzieje, ze oprocz zgloszenia NIP1 jakie zlozylem w US miasta Yyyyy nie
    musze dodatkowo informowac o prowadzeniu DG urzedu w miescie Xxxxx.
    Dziekuje za rozwianie watpliwosci i zapraszam do dyskusji osoby ktore to
    przechodzily.

    Pozdrawiam,

    MarC

  • 2. Data: 2005-08-26 11:30:15
    Temat: Re: PIT37 i PIT36 a DG od polowy roku
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik MarC napisał:

> [...]
    > musze dodatkowo informowac o prowadzeniu DG urzedu w miescie Xxxxx.
    > Dziekuje za rozwianie watpliwosci i zapraszam do dyskusji osoby ktore to

    Zasadnicze pytanie: Gdzie mieszkasz i od kiedy?

    pzdr

    Tomek

    Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c

  • 3. Data: 2005-08-26 12:15:44
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    MarC wrote:

> [...]
    > PIT37 za 1 polowe roku, a do US w miescie Yyyyy PIT36L (wybralem
    > podatek liniowy) za 2 polowe roku ? Czy moze wysylam oba pity do US w

    Decyduje miejsce zamieszkania 31 grudnia

    > Mam nadzieje, ze oprocz zgloszenia NIP1 jakie zlozylem w US miasta
    > Yyyyy nie musze dodatkowo informowac o prowadzeniu DG urzedu w miescie
    > Xxxxx.

    Nie musisz.