  • 1. Data: 2003-03-11 20:31:41
    Temat: PIT4 poz 68
    Od: "Daniel" <d...@o...com.pl>

    Witam,

    Czy w PIT4 w pozycji 68 (Kwota potrąconego wynagrodzenia z tytułu
    terminowego wpłacenia podatku dochodowego ...) mogę wpisać zero pomimo iż
    program liczy mi jakies groszowe kwoty. Czy mogę zrezygnować z tego tzw
    wynagrodzenia dla tzw świętego spokoju. :)

    Pozdrawiam,

    Daniel

  • 2. Data: 2003-03-11 22:02:59
    Temat: Re: PIT4 poz 68
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Mar 2003, Daniel wrote:
    [...]
> [...]
    >+ program liczy mi jakies groszowe kwoty. Czy mogę zrezygnować z tego tzw
    >+ wynagrodzenia dla tzw świętego spokoju. :)

    O ile pamiętam to w przeszłości ujawniły się dwie szkoły:
    1. Wynagrodzenie jest należne, wobec tego fakt nieujawnienia
    go w PIT-4 ani niepobrania nie upoważnia do pominięcia
    go w KPiR
    2. O ile wpiszemy "0" to znaczy że wynagrodzenie sie nie należy
    (bo to tak jak niewpisanie np. przez przeoczenie pozycji
    "za transport" na fakturze) - więc udajemy że nic się nie
    stało, darujemy sobie grosze i na PIT-4 i oszczędzamy
    rubrykę w KPiR kol.8.

    Możesz sobie wybrać :|

    Z chęcią poczytam aktualnych argumentów :), może wykładnie
    się pozmieniały !

    >+ Pozdrawiam,

    wzajemnie :) - Gotfryd

  • 3. Data: 2003-03-12 14:51:43
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    > 2. O ile wpiszemy "0" to znaczy że wynagrodzenie sie nie należy
    A tak w ogóle to skąd wiem że się należy? Przychodzi zawiadomienie? Czy sami
    obliczamy?
    Agata

  • 4. Data: 2003-03-12 15:12:43
    Od: "Daniel" <d...@o...com.pl>

    > A tak w ogóle to skąd wiem że się należy? Przychodzi zawiadomienie? Czy
    sami
    > obliczamy?

    W opisie do pola jest odwolanie do podstawy prawnej

  • 5. Data: 2003-03-12 19:08:11
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Daniel" <d...@o...com.pl> napisał w wiadomości
    > sami
    >
    > W opisie do pola jest odwolanie do podstawy prawnej
    Z tego co pamiętam to jest to w ordynacji podatkowej
    Wiola