  • 1. Data: 2004-02-27 08:44:13
    Temat: PITD zapytanie
    Od: "ja" <j...@j...com>

    Witam wszystkich bardzo serdecznie !
    Nie wiem co powinienem zrobić, wczoraj odkryłem, że w zeszłorocznym PIT D
    (tj za 2002 r) nie odliczyłem sobie, kwoty za remont która nie znalazła
    pokrycia w podatku za rok 2001, jest to tak niewielka kwota (ok 14zł) że
    spokojnie mogę ją darować :)) , ale ... czy US sam nie znajdzie tej pomyłki,
    i będę miał z tego tytułu nieprzyjemności. ??
    Złożyć korektę ? czy zostawić w spokoju ?
    Pozdrawiam Jarek

  • 2. Data: 2004-02-28 20:59:34
    Temat: Odp: PITD zapytanie
    Od: "Daro" <o...@p...onet.pl>