  • 11. Data: 2002-01-19 20:48:47
    Temat: Re: PITy'2001 już są !
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl>
    napisał w wiadomości news:a2biju$cpu$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "WSm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Jakiego sponsora ?
    "Sponsora" w przenosni.
    Bo tworca programu oddaje nalezne sobie honorarium za
    wykorzystanie programu na cel dobroczynny. W takim rozumieniu. A
    nieczesto tak sie zdarza. I to wlasnie podkreslam.
    WSm

  • 12. Data: 2002-01-19 22:41:39
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I tak US'y nie mają jeszcze programu do rozliczania PITów.

    ... i w poniedziałek odbieram decyzję o zaniechaniu. A to o ile wiem
    następuje po rozliczeniu sie z PIT'u. Co zaś do zwrotu podatku to się
    zgodzę, pocieszam się, że poczekam może tylko miesiąc. Dam znać, zapytam.

    --
    radar
    GG2458209

  • 13. Data: 2002-01-20 11:58:08
    Od: "bdra" <b...@p...onet.pl>

    A gdzie znajde pit 28???
    Szukam i szukam i nie moge znalezc...
    basia
    Użytkownik Marcin Konopka <m...@i...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a2biju$cpu$...@n...tpi.pl...

  • 14. Data: 2002-01-22 19:19:52
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "radar" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > ... i w poniedziałek odbieram decyzję o zaniechaniu. A to o ile wiem
    > następuje po rozliczeniu sie z PIT'u. Co zaś do zwrotu podatku to się
    > zgodzę, pocieszam się, że poczekam może tylko miesiąc. Dam znać, zapytam.

    I tak jak mówiłem. Odebrałem decyzję a wcześniej mnie straszyły księgowe, że
    w tym roku nie już dają. Co do zwrotu to jeszcze nie wiem ;-)

    --
    radar
    GG2458209

  • 15. Data: 2002-02-01 22:24:24
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    > I tak jak mówiłem. Odebrałem decyzję a wcześniej mnie straszyły księgowe,
    że
    > w tym roku nie już dają. Co do zwrotu to jeszcze nie wiem ;-)

    Dziś wpłynął przelew z US!

    --
    radar
    GG2458209