  • 1. Data: 2002-01-18 16:10:00
    Temat: VAT na nowe mieszkania
    Od: Dariusz Smolich <d...@2...krakow.pl>

    W zeszlym roku podpisalem z deweloperem umowe przedwstepna na kupno
    nowego mieszkania. W umowie jest napisane, ze mieszkanie jest z o stawka
    VAT. Do konca roku wplacilem czesc sumy a pozostala czesc wplacam
    developerowi w ratach (w tym roku). Czy zostanie mi naliczony VAT 7% od
    sumy wplaconej w tym roku?

    Pozdrawiam (ds)

  • 2. Data: 2002-01-20 13:01:29
    Temat: Re: VAT na nowe mieszkania