  • 1. Data: 2002-01-18 15:45:13
    Temat: pilne uslugi internetowe a ryczalt
    Od: "Bartas" <b...@p...com.pl>

    witam

    poprosze o odpowiedz na pytanie:

    W Regonie glowna dzialalnosc mam "Uslugi internetowe" co zostalo
    sklasyfikowane jako "Ulugi przetwarzania danych". Czy moge rozliczac sie
    ryczaltowo> Moja dzialalnosc polega na udostepnianiu kont na serwerach
    internetowych.

    Dziekuje za wskazowki

    Pozdrawiam

    Bartek

  • 2. Data: 2002-01-18 22:39:47
    Temat: Re: pilne uslugi internetowe a ryczalt
    Od: "Samena" <s...@w...pl>

    A zastanowiłeś się co z VATem?
    Bo ja cały czas mam problem jaką stosować stawkę do serwerów wirtualnych 7
    czy 22%.
    Z tego co się orientuję to takiej działalności nie można prowadzić na
    ryczałt, ale musisz to uzgodnić ze swoim urządem skarbowym - może wyrazi
    zgodę.
    pozdrawiam
    Samena