  • 1. Data: 2007-05-29 10:59:25
    Temat: PKD 2004 czy 2007?
    Od: zagloba <n...@p...ci>

    Jestem na etapie rejestracji firmy, właśnie przeglądam PKD. Na stronie
    GUSu są dwie jego wersje: 2004 i 2007. Kody różnią się zupełnie. Według
    którego PKD mam wypisać zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej?

    Zagłoba

  • 2. Data: 2007-05-29 13:32:01
    Temat: Re: PKD 2004 czy 2007?
    Od: t...@o...pl

    On 29 Maj, 12:59, zagloba <n...@p...ci> wrote:
> [...]
    > którego PKD mam wypisać zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej?

    PKD 2007 jest na razie projektem. Zgłoszenie należy wypisać według PKD
    2004 (sam też tak robiłem w tym miesiącu).