  • 1. Data: 2004-12-23 19:20:21
    Temat: PKD a zawieszona działalność?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Mam DG, "zawieszoną" - czyli jedyny skutek jej istnienia to konieczność
    wypełniania PIT-36.
    Czy muszę uaktualniać wpis PKD?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2004-12-23 22:05:32
    Temat: Re: PKD a zawieszona działalność?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Dec 2004, Jacek Osiecki wrote:
    [...]
    >+ Mam DG, "zawieszoną"

    "są tu tacy co powiatpiewają w skuteczność instytucji zawieszenia
    DG - a ZUS ma 10 lat żeby się upomnieć o składki". Ale to OT :)

    >+ Czy muszę uaktualniać wpis PKD?

    Jak na razie jedyna zapodana na grupie sankcja za nieuzupełnienie
    PKD to odmowa wydania odpisu wpisu :)
    ALE... jak będziesz chciał w przyszłości ruszyć wpis to pewnie
    bez 50 zł nikt palcem nie kiwnie :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2004-12-24 05:51:33
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 23 Dec 2004 23:05:32 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > On Thu, 23 Dec 2004, Jacek Osiecki wrote:
    > [...]

    > "są tu tacy co powiatpiewają w skuteczność instytucji zawieszenia
    > DG - a ZUS ma 10 lat żeby się upomnieć o składki". Ale to OT :)

    Tak, wiem :) Nie mam innego wyjścia jak utrzymywać stan obecny...
    Ryzyk-fizyk. W razie czego jak ZUS zacznie świrować - przyjdzie po prostu
    olać ten kraj i przeprowadzić się do takiego gdzie panują normalne zasady ;)

    OK, dzięki :)

    Pozdrawiam,