  • 1. Data: 2004-12-23 18:49:36
    Temat: handel bonami ???
    Od: "Slayer" <n...@m...meila>

    przed momentem pani z ministerstwa finansów powiedziała że nie ma mowy o
    opodatkowaniu handlu bonami podatkiem od czynności cywilnoprawnych ponieważ
    wartość z reguły jest niższa niż 1000zł.. hmmm może mi ktoś powiedzieć
    dlaczego ?? bony to rzecz ruchoma ??

  • 2. Data: 2004-12-24 09:55:19
    Temat: Re: handel bonami ???
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    ponieważ
    > wartość z reguły jest niższa niż 1000zł.. hmmm może mi ktoś powiedzieć

    powiedziala i uzasadnila czemu

    P.

  • 3. Data: 2004-12-24 10:12:02
    Od: "Slayer" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał
    (a):

    > powiedziala i uzasadnila czemu

    tiaa, oto wyczerpująca odpowiedź, proszę jaśniej

  • 4. Data: 2004-12-24 10:58:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > tiaa, oto wyczerpująca odpowiedź, proszę jaśniej

    :-) nie powtorze Ci tego, poniewaz jej nie sluchalem, wiem tylko ze
    uzasadnila :-)

    P.

  • 5. Data: 2004-12-24 11:23:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Dec 2004, Przemek R. wrote:
    [...]
    >+ powiedziala i uzasadnila czemu

    ...ale myśmy nie słyszeli i nie wiemy :)
    Mało - pytający mógł słyszeć ją w innym programie niż ty (i wypowiedź
    mogła być "obcięta", bez wyjaśnień).
    No to wnosimy o objaśnienie... jak dla mnie "bon" jest zmaterializowanym
    zapisem prawa majątkowego, czyli "papierem" na podstawie którego dopiero
    *mogę* zamienić go na towar - takim "zapisem" jak dajmy na to weksel -
    i żeby był zwolniony z PCC musiałby istnieć przepis szczegółowy....
    Przecież nikt nie ośmieli się chyba twierdzić że sam papier ma wartość
    na nim zapisaną :) ani że banknoty, weksle i zmaterializowane obligacje
    są "rzeczami ruchomymi" a nie "papierami wartościowymi" z zapisaną
    na nich wartością "prawa majątkowego" (art. 1.1.1.1 przedmiot drugi
    - "prawa majątkowe", w odróżnieniu od przedmiotu pierwszego - "rzeczy" :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2004-12-24 11:25:26
    Od: "Slayer" <n...@m...meila>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > :-) nie powtorze Ci tego, poniewaz jej nie sluchalem, wiem tylko ze
    > uzasadnila :-)

    to ja tobie powiem że plotła takie bzdury że się słabo robi i stąd ten
    wątek, ale jak widać jest kompletny brak zainteresowania...

  • 7. Data: 2004-12-24 18:34:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    uzasadnila czemu

    > ...ale myśmy nie słyszeli i nie wiemy :)

    ja tez nie :) wiem tylko ze dlugo mowila, ale ze nie mam
    bonow to nie sluchalem :)

    P.