  • 1. Data: 2005-07-16 08:18:43
    Temat: PKWIU
    Od: "Ewa" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów bedzie mógl mi podpowiedzieć jakie usługi
    można wykonywać używająć
    PKWIU 74.87.B Działalność komercyjna pozostała,gdzie indziej nie
    niesklasyfikowana.
    za wszelkie podpowiedzi będę bardzo wdzięczna.
    Ewa

  • 2. Data: 2005-07-16 09:41:27
    Temat: Re: PKWIU
    Od: "opix" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Ewa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niesklasyfikowana.
    > za wszelkie podpowiedzi będę bardzo wdzięczna.

    Podklasa ta obejmuje:
    - ściąganie należności płatniczych, ocenę zdolności kredytowej osób i
    jednostek gospodarczych prowadzoną w związku z prowadzeniem działalności
    gospodarczej,
    - działalność organizowania zaopatrzenia lub sprzedaży dla małych i
    średnich firm, pośrednictwo w interesach,
    - działalność związaną z wyceną z wyłączeniem wyceny nieruchomości i
    wyceny dla towarzystw ubezpieczeniowych,
    - projektowanie wzornictwa tkanin, odzieży, obuwia, biżuterii, mebli i
    inne: dekorowanie wnętrz, wzornictwo artykułów użytku osobistego i
    gospodarstwa domowego,
    - działalność projektantów graficznych,
    - działalność związana z bonami premiowymi,
    - działalność dekoratorów wnętrz,
    - działalność osób prowadzących aukcje pracujących na własny rachunek,
    - działalność doradców (innych niż inżynierowie i technicy), gdzie
    indziej niesklasyfikowana,
    - odczytywanie wskazań gazomierzy, liczników wody i elektryczności,
    - działalność agentów i agencji występujących w imieniu indywidualnych
    osób, w celu zaangażowania do filmu, teatru oraz innej działalności
    artystycznej lub sportowej jak również działalność zmierzającą do
    wydania i sprzedaży książek, nagrań muzycznych, dzieł sztuki, fotografii
    itp. przez wydawców, producentów itp.

    Podklasa ta nie obejmuje:
    - działalności związanej z kartami kredytowymi, sklasyfikowanej w dziale
    65,
    - projektowania maszyn, urządzeń i zakładów przemysłowych,
    sklasyfikowanego w 74.20,
    - działalności związanej z reklamą, sklasyfikowanej w 74.40.Z.

    --

  • 3. Data: 2005-07-16 14:56:30
    Od: "Ewa" <m...@p...onet.pl>

    DZIĘKUJĘ PIĘKNIE ZA POMOC