  • 1. Data: 2005-07-15 21:01:44
    Temat: Wymiana dokumentów DG
    Od: "Andy" <t...@o...pl>

    Czy był obowiązek wymiany ( aktualizacji ? , zmiany ? ) wpisu do
    ewidencji DG po 19 listopada 1999 r (ust. Prawo działalnosci
    gospodarczej) ?

    Czy konieczna była również zmiana w GUS ?
    Jakie przepisy to regulują ?
    Wypełnia się nowy wniosek ? Ktoś wie skąd zassać formularz ?
    Znalazłem jakies w necie ale podejrzewam, że nieaktualne bo jako
    podstawę prawną podają art 88a , który przecież został uchylony .
    Ile kasują 100 czy 50 zł , ile może trwać procedura ?

    --
    Andy

  • 2. Data: 2005-07-17 13:53:30
    Temat: Re: Wymiana dokumentów DG
    Od: "AnnaBlue" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Andy" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podstawę prawną podają art 88a , który przecież został uchylony .
    > Ile kasują 100 czy 50 zł , ile może trwać procedura ?

    bezpłatnie, czekasz dwa tyg, gmina może pośredniczyć w aktualizacj w GUS i
    ZUS (tak jest na Zoliborzu)
    pozdrawiam, Anna
    --
    www.annablue.pl