  • 1. Data: 2002-12-07 20:55:08
    Temat: szafka pod umywalkę
    Od: "Luc" <l...@p...fm>

    Czy mogę sobie odliczyć od podatku, w ramach ulgi na remont mieszkania -
    szafkę pod umywalkę (umywalka spoczywa bezpośrednio na szafce, nie jest
    zamontowana do ściany)?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Luc

  • 2. Data: 2002-12-30 17:02:27
    Temat: Re: szafka pod umywalkę
    Od: m...@p...onet.pl

    > Czy mogę sobie odliczyć od podatku, w ramach ulgi  na remont mieszkania -
    > szafkę pod umywalkę (umywalka spoczywa bezpośrednio na szafce, nie jest
> [...]

    Wydatek by podlegał odliczeniu od podatku, musi być wymieniony w Rozporządzeniu
    Min.Gosp. Przestrz.i Budownictwa z 21.12.1996 w sprawie określenia rodzajów
    wydatków na remont i modernizację lokalu miszkalnego. Załącznik nr 2 tego
    rozporządzenia mówi, że roboty zaliczane do remontu i modernizacji lokalu
    mieszkalnego objęte ulgą podatkową, to m.in. wydatki na remont, modernizację
    lub wykonanie nowych elementów w takim mieszkaniu, jak np. pawlacze - trwale
    umiejscowione szafy wnękowe, obudowa wanien, zlewozmywaków, grzejników.

    M.Y.