  • 1. Data: 2002-12-07 14:03:03
    Temat: Zalacznik z PKWiU?
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    Czy wie ktos gdzie znajde w sieci pelna specyfikacje numerow PKWiU? Bo na
    stronach sejmowych nie ma, a google podaja tylko linki do komercyjnych
    programow.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2002-12-07 14:06:15
    Temat: Re: Zalacznik z PKWiU?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Czy wie ktos gdzie znajde w sieci pelna specyfikacje numerow PKWiU? Bo na
    > stronach sejmowych nie ma, a google podaja tylko linki do komercyjnych
    > programow.

    Obawiam się, że nigdzie. Kiedyś szukałem. Skończyło się zakupem książki w sklepiku
    przy US.

  • 3. Data: 2002-12-07 17:59:00
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > Obawiam się, że nigdzie. Kiedyś szukałem. Skończyło się zakupem książki w
    sklepiku przy US.

    Cos jest tutaj:
    http://pkwiu.polbi.pl/

    Nie sa to niestety pelne, szczegolowe opisy,
    ale w książkach w kioskach nie ma nic wiecej.

    W GUS-ie widzailem wielką księge, w ktorej byly o wiele szersze,
    szczegolowe opisy, ale ponoć ona jest nie do kupienia.

    P.S.
    Za szczegolowe uwazam takie opisy,
    w ktorych np. w pozycji 92.40.10 jest cos wiecej
    niz tylko zdawkowe: "Usługi świadczone przez agencje informacyjne".
    Szczegolowe opisy dokladnie definiują jakie czynnosci wchodza
    w sklad tych uslug.

    Jesli ktos wie, gdzie mozna kupic taka ksiazke - prosze o kontakt.

    Latet

  • 4. Data: 2002-12-08 18:36:52
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > sklepiku przy US.
    >
    > Cos jest tutaj:
    > http://pkwiu.polbi.pl/

    Sprawdź tutaj
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo.podatki&aid=15
    742332

    jak OE mi link złamie to go trzeba złożyć
    sprawdziłem że soft tam jest i działa

    > W GUS-ie widzailem wielką księge, w ktorej byly o wiele szersze,
    > szczegolowe opisy, ale ponoć ona jest nie do kupienia.

    Lokalne przedstawicielstwa GUS w każdym mieście powinny to mieć w swoich
    sklepikach

    Sark