    From: "Miles Davis" <#miles_davis@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: POZYCZYLEM NA MIESZKANIE OD MAMY! I CO?
    Date: Thu, 24 Oct 2002 12:05:07 +0200

    Kupilem mieszkanie, 50% odlozylem sam, 50% pozyczylem bez odsetek od mamy,
    cala kwote musze mamie oddac w dogodnym dla mnie terminie.

    Chce sie wykrecic od placenia podatku od tej pozyczki:

    Moje zalozenia klamania:
    - Liczac moj dochod od poczatku mojej pracy zarobilem na to mieszkanie w
    100%.
    - Ale nie wydajac ani grosza tylko odkladajac. Zywila mnie dziewczyna, u
    niej mieszkalem.
    - Nie odpisze sobie tego mieszkania od dochodu by uniknac kontroli.

    Pytania:

    - Jaka jest szansa ze US mimo to kaze mi udokumentowac skad wzialem kase?
    - Do jakiej kwoty na taki cel moge pozyczyc od rodziny by nie placic
    podatku? Jakie musze miec na te pozyczki dokumenty? Czy musze ja zglaszac
    nawet jesli podatek bylby=0 bo to mala kwota od rodziny?

    Dzieki wszystkim za pomoc.

    Miles Davis
    e-mail: #m...@w...pl
    Usuń znak '#' z adresu e-mail.