  • 1. Data: 2006-03-02 12:27:19
    Temat: Re: PROGRAM KADROWY
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 8 Mar 2006 09:24:36 +0100, donka napisał(a):

    > Na stronie internetowej www.symfonia.pl jest demo symfonia premium z modułem
    > kadry i płace. Możesz zobaczyć jak działa i o co w tym chodzi.

    podobnie jest na stronie www.raks.pl - ja stosuję i jestem zadowolony - ale
    to kwestia potrzeb i gustu ;)

    --
    Mieczysław
    -----------

  • 2. Data: 2006-03-08 07:59:39
    Temat: PROGRAM KADROWY
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Czy mozecie polecic jakis dobry program kadrowy. Czy spotkaliscie sie moze z
    Symfonia lub Wapro? Czy jestescie z nich zadowoleni i ktory jest lepszy. A
    moze jeszcze jakis inny.

    Adam

  • 3. Data: 2006-03-08 08:24:36
    Od: "donka" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Na stronie internetowej www.symfonia.pl jest demo symfonia premium z modułem
    kadry i płace. Możesz zobaczyć jak działa i o co w tym chodzi.

    Dominika

  • 4. Data: 2006-03-08 13:05:11
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > podobnie jest na stronie www.raks.pl - ja stosuję i jestem zadowolony -
    > ale
    > to kwestia potrzeb i gustu ;)

    Dzieki demo juz mam, ale wiesz jak to jest. Na reklamie jest pieknie i
    slicznie a po pol roku wyjdzie jakas kicha. Dlatego pytamlem sie czy ktos
    moze ma jakies dobre a co wazniejsze zle doswiadczenia z tymi programami. Na
    pierwszy rzut oka wszystko wyglada ladnie i podoba mi sie symfonia, ale ....
    Wlasnie chodzi mi o to "ale."

    Adam