  • 1. Data: 2006-03-07 23:40:04
    Temat: nazwa towaru/uslugi na fakturze i zakres dzialalnosci...
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Moze pytanie glupie.. ale problem jeszcze glupszy.

    Firma A produkuje wzmacniacze, i sprzedaje je, piszac na fakturze
    "wzmacniacz model XYZ1"
    Sklep B kupuje wzmacniacze od firmy A, i sprzedaje je klientom.
    Tak sie zlozylo ze B wygral przetarg dla instutucji, a tematem przetargu
    bylo "koncowka mocy", a poniewaz faktura musiala zgadac sie z tematem
    przetargu wiec "wzmacniacz XYZ1" zostal sprzedany jako "koncowka mocy
    XYZ1".
    Przyszla kontrola skarbowa i wielki raban, po pierwsze ze sprzedano
    towar ktorego nie bylo na stanie, firma A nie posiada produkcji wiec nie
    mogla "wyprodukowac" 'koncowki mocy' ze 'wzmacniacza'... Sytuacja 100%
    real, choc idiotyczna, skonczylo sie na zaplaceniu kary.

    Nie raz jeden towar ma pare nazw zamiennych, i sadze ze idiotyzmem
    byloby sciganie sklepikarza za sprzedaz kartofli, gdy na fakturze zakupu
    ma ziemniaki... Ale czy faktycznie az tak bardzo trzeba sie pilnowac
    przy tym co sie pisze na fakturze?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173

  • 2. Data: 2006-03-08 05:47:02
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości

    > skonczylo sie na zaplaceniu kary.

    A co wam w US powiedzieli jak zapytaliście jaki przepis nie pozwala zmieniać
    nazwy sprzedawanego produktu?

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-03-08 08:11:43
    Od: BartekK <s...@d...org>

    vertret napisał(a):

    > A co wam w US powiedzieli jak zapytaliście jaki przepis nie pozwala zmieniać
    > nazwy sprzedawanego produktu?

    Skurat problem mnie nie dotyczyl bezposrednio wiec sie nie dowiedzialem
    jaka podstawa prawna, to sklep dostal po lapkach, ja bylem od strony
    firmy A i kontrola krzyzowa tutaj niczego sie nie przyczepila...