  • 1. Data: 2004-03-05 19:12:03
    Temat: PROTEST - wpisujcie się!
    Od: "ropoiwzk" <r...@h...com>

    PiS: Apel do internautów, by protestowali przeciwko 22 proc. VAT

    Prawo i Sprawiedliwość apeluje do internautów o reakcję na decyzję Senatu,
    który przegłosował 22-procentową stawkę VAT na usługi internetowe.

    Według PiS, "wskutek decyzji Senatu internet może się stać kolejną usługą
    dla wybrańców". Dlatego posłowie zachęcają internautów, aby apelowali do
    posłów o głosowanie przeciw poprawce Senatu. Gotowy apel można automatycznie
    wysłać ze strony: www.pis.org.pl

    Zdaniem Kazimierza Marcinkiewicza (PiS), podwyżka VAT-u na usługi
    internetowe zwiększy koszt dostępu do sieci o ponad 10 proc. Marcinkiewicz
    deklaruje, że PiS zrobi wszystko, by poprawka Senatu została odrzucona przez
    Sejm.

    Senat opowiedział się w czwartek za wprowadzeniem podstawowej 22 proc.
    stawki na usługi dostępu do internetu dla osób indywidualnych oraz na takie
    artykuły jak m.in. meble dla dzieci do lat 7. Obniżoną 7 proc. stawką
    podatku senatorowie chcą objąć obuwie dziecięce i dodatki odzieżowe dla
    niemowląt, a także wyroby sztuki ludowej.
    www.ropoiwzk.com

  • 2. Data: 2004-03-06 11:48:46
    Temat: Re: PROTEST - wpisujcie się!
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-03-05 20:12, Użytkownik ropoiwzk napisał :
    > PiS: Apel do internautów, by protestowali przeciwko 22 proc. VAT

    ale ja jestem za jednolitą stawką VATu na wszystkie towary i usługi,
    nawet, jeżeli ma to być 22%. I gdzie mam protestować?

    andy_nek

  • 3. Data: 2004-03-06 18:57:46
    Od: "ropoiwzk" <r...@h...com>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > ale ja jestem za jednolitą stawką VATu na wszystkie towary i usługi,
    > nawet, jeżeli ma to być 22%. I gdzie mam protestować?

    Nie protestuj, samo przyjdzie;-)