  • 1. Data: 2006-10-12 15:38:23
    Temat: PYTANKO
    Od: "KARDEX" <k...@w...pl>

    KUPIŁAM ZA 180 TYŚ LOKAL W TAMTYM ROKU ALE NIE MAM UDOKUMENTOWANEGO DOCHODU
    NA TAKĄ KWOTĘ ZA TAMTEN ROK CO MAM W TEJ SYTUACJI ZROBIĆ?

  • 2. Data: 2006-10-12 15:58:03
    Temat: Re: PYTANKO
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "KARDEX" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > KUPIŁAM ZA 180 TYŚ LOKAL W TAMTYM ROKU ALE NIE MAM UDOKUMENTOWANEGO DOCHODU NA
    > TAKĄ KWOTĘ ZA TAMTEN ROK CO MAM W TEJ SYTUACJI ZROBIĆ?

    a w poprzednich latach?
    na lokal przeważnie sie oszczędza kilka lat...

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-10-12 18:06:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello KARDEX,

    Thursday, October 12, 2006, 5:38:23 PM, you wrote:

    > KUPIŁAM ZA 180 TYŚ LOKAL W TAMTYM ROKU ALE NIE MAM UDOKUMENTOWANEGO DOCHODU
    > NA TAKĄ KWOTĘ ZA TAMTEN ROK CO MAM W TEJ SYTUACJI ZROBIĆ?

    W pierwszej kolejności przestać WRZESZCZEĆ.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2006-10-14 12:14:28
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "KARDEX" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > KUPIŁAM ZA 180 TYŚ LOKAL W TAMTYM ROKU ALE NIE MAM
    > UDOKUMENTOWANEGO DOCHODU NA TAKĄ KWOTĘ ZA TAMTEN ROK CO MAM W
    > TEJ SYTUACJI ZROBIĆ?

    Sprzedać lokal.

    marekz