  • 1. Data: 2006-05-21 21:20:44
    Temat: Pieczątka dekretacyjna
    Od: "AM" <p...@p...fm>

    Witam,
    może wiecie, gdzie w Poznaniu mozna kupić pieczątkę dekretacyjną? Googlałam,
    ale nic nie znalazłam - może fachowo to się jakoś inaczej nazywa? :) Gwoli
    wyjaśnienia, to ma być tabelka, w którą wpisuje się konta i kwoty dotyczące
    danej faktury.
    Pozdrawiam
    AM

  • 2. Data: 2006-05-22 08:19:39
    Temat: Re: Pieczątka dekretacyjna
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    AM napisał(a):
> [...]
    > wyjaśnienia, to ma być tabelka, w którą wpisuje się konta i kwoty dotyczące

    Trzeba sobie narysować wzorek i dać zrobić na zamówienie.
    Nie widziałam na oczy gotowej od tak do kupienia.
    Ja dałam zrobić jakieś dwa lata temu, nie pamiętam ile kosztowała ale
    dość drogo bo nietypowo duży rozmiar i kwadratowa.

    ps. nie ma na to fachowej nazwy tak samo jak nie ma fachowej nazwy
    długopis którego używa sie do dekretacji ;)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813