  • 1. Data: 2006-05-21 16:56:09
    Temat: Zadłużenie ZUS
    Od: t...@g...com

    Czy jest mozliwe jakies umozenie?Mam spore zadluzenie z 2002 ma moze
    ktos jakies doswiadczenia ,czy wydoja mnie do konca?
    Pzd,

  • 2. Data: 2006-05-21 17:18:52
    Temat: Re: Zadłużenie ZUS
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Czy jest mozliwe jakies umozenie?Mam spore zadluzenie z 2002 ma moze
    > ktos jakies doswiadczenia ,czy wydoja mnie do konca?

    Umozenie na 100% nie, ale umorzenie czasami sie udaje.
    Kuzynowi na ten przyklad umorzyli (zona chora na raka, bez renty, dwoje
    dzieci na utrzymaniu), zalaczyl kupe papierow i ok 30 kPLN mu umorzyli.

    Pozdrawiam
    SDD