  • 1. Data: 2006-05-21 19:18:30
    Temat: podatek dochodowy
    Od: "Lukas" <l...@o...pl>

    Mam zatrudnionego pracownika na brutto 1400 zł, ile powinienem jutro wysłąć
    do US podatku? Proszę o pomoc. ŁK

  • 2. Data: 2006-05-21 20:12:35
    Temat: Re: podatek dochodowy
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Lukas" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam zatrudnionego pracownika na brutto 1400 zł, ile powinienem jutro
    > wysłąć
    > do US podatku? Proszę o pomoc. ŁK

    google twoim przyjacielem - szukaj "kalkulator wynagrodzeń".
    Za mało danych żeby wróżyć z fusów - z jakich KUP korzysta pracownik -
    zwykłe, podwyższone? Czy jest uprawniony do potrącanai kwoty wolnej od
    podatku??

    a w ogóle to nie masz programu płacowego?
    --
    Magda Czyżkowska

  • 3. Data: 2006-05-21 21:09:18
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Magdi wrote:

> [...]
    > podatku??
    >
    > a w ogóle to nie masz programu płacowego?

    A tam program. Listy płac nie ma.
    Skoro musi wysłać jutro podatek to 15 maja musiał wysłać ZUS a do 10 maja
    musiał wypłacić pracownikowi wynagrodzenie.
    Jak to zrobił jak nie potrafi wyliczyć podatku?

    Maddy

    --
    Maddy
    Jabber ID n...@e...com.pl

  • 4. Data: 2006-05-21 21:27:41
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

> [...]
    > musiał wypłacić pracownikowi wynagrodzenie.
    > Jak to zrobił jak nie potrafi wyliczyć podatku?

    taa, a jakby naprawdę wypłacił pracownikowi po 30 kwietnia pieniądze, to nie
    musi wysyłać podatku i zusu, ale nie może sobie także tego wynagrodzenia w
    KUP wrzucić.

    I zawsze ostatniego dnia przed 'dedlajnem' ;-)

    Magdi

  • 5. Data: 2006-05-22 06:36:19
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Magdi wrote:

    > taa, a jakby naprawdę wypłacił pracownikowi po 30 kwietnia pieniądze,
    > to nie musi wysyłać podatku i zusu, ale nie może sobie także tego
    > wynagrodzenia w KUP wrzucić.

    Jeśli wypłacił rzeczywiście *PO* 30 kwietnia (a ściśle postawił do
    dyspozycji po 30 kwietnia), to ZUS i zaliczki na podatki będzie płacił
    dopiero w czerwcu.

  • 6. Data: 2006-05-22 09:05:44
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e4qkuh$4vb$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Skoro musi wysłać jutro podatek to 15 maja musiał wysłać ZUS a do 10 maja
    ^^^^^^^^
    > musiał wypłacić pracownikowi wynagrodzenie.

    Coś się zmieniło w kwestii terminów wypłat wynagrodzeń czy ja nie wiem o
    czymś innym?

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.