  • 41. Data: 2011-05-04 07:33:54
    Temat: Re: Pieczątka firmowa - nazwa pełna czy skrócona?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.05.2011 09:12), Jarek Andrzejewski wrote:

    > O, wypraszam sobie :-)
    > Ostatnio dostałem paczkę w zamian za awizo, bez pieczątki i bez d.o.
    > Ale to pewnie dlatego, żem miły facet i wzbudzam zaufanie :-)

    A może byłeś po prostu osobiście znany pani w okienku?

    p. m.

  • 42. Data: 2011-05-04 09:23:44
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 04 May 2011 09:33:54 +0200, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    >A może byłeś po prostu osobiście znany pani w okienku?

    hmmm, czyżbym do tego jeszcze byl przystojny? I skromny :-)
    Wątpię, raz na parę miesięcy tam bywam najwyżej.

  • 43. Data: 2011-05-04 09:58:45
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.05.2011 11:23), Jarek Andrzejewski wrote:

    > hmmm, czyżbym do tego jeszcze byl przystojny? I skromny :-)
    > Wątpię, raz na parę miesięcy tam bywam najwyżej.

    Albo Cię zapamiętała, wtedy jest wszystko w porządku, albo granda
    totalna że zupełnie obcej osobie wydała przesyłkę, bez cienia
    uwierzytelnienia.

    Czy bardzo musiałeś prosić o wydanie bez DO, awizo itd..? Czy też
    dostałeś ot tak?

    p. m.

  • 44. Data: 2011-05-04 10:31:52
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 04 May 2011 11:58:45 +0200, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    >Czy bardzo musiałeś prosić o wydanie bez DO, awizo itd..? Czy też
    >dostałeś ot tak?

    awizo miałem. Podałem je i odebrałem paczkę.
    W sumie nawet nie pamiętam czy pokwitowałem :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 45. Data: 2011-05-04 11:46:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 May 2011, Liwiusz wrote:

    > Do czego jest zatem niezbędna pieczątka?

    Niezbędność z przezorności procesowej poddaję ;)
    Ale użyteczność to co innego.

    1. W zakresie tematyki grupy znam cały jeden przypadek, mianowicie
    paragon (niefiskalny) dający się na tej podstawie zaliczyć w koszty
    (wziąć rozporządzenia i CTL-F "pieczątka" :))
    Oczywiście to jest sprawa "dogodzenia klientowi", więc można się
    uprzeć i twierdzić że to przypadek 2. albo zaproponować fakturę
    (a to osobna sprawa, bo "faktury wystawia tylko szef w czwartki
    o 15" nie jest w .pl niczym nadzwyczajnym)

    2. w przypadkach umownych.
    Wywodziłem kiedyś na .prawo, pieczątka *ma* sens, ale oczywiście
    tylko w przypadku kiedy ktoś sprawdza jej *wzór*.
    I jeszcze powinna to być osoba, która odróżni odcisk pieczątki
    od wydruku skanu odcisku tejże pieczątki ;)

    To się czasem zdarza - przy umowach bankowych na przykład.

    pzdr, Gotfryd

  • 46. Data: 2011-05-04 12:16:29
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

> [...]
    > od wydruku skanu odcisku tejże pieczątki ;)
    >
    > To się czasem zdarza - przy umowach bankowych na przykład.

    U mnie dział socjalny przy wypłatach z tzw. "wczasów pod gruszą"
    wymaga podania podbitego imienną pieczątką "kierownika". I przecież
    nie będę się kopać z koniem.

    MJ

  • 47. Data: 2011-05-06 05:10:50
    Od: " ąćęłń" <j...@N...gazeta.pl>

    Podejrzewam, że to nie była paczka, lecz przesyłka zwykła ponadgabarytowa
    (nie mieszcząca sie do uszczęśliwiających tubylczy naród nadwiślański
    Euroskrzynek).

    -----

  • 48. Data: 2011-05-06 06:52:07
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 6 May 2011 05:10:50 +0000 (UTC), " ąćęłń"
    <j...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Podejrzewam, że to nie była paczka, lecz przesyłka zwykła ponadgabarytowa
    >(nie mieszcząca sie do uszczęśliwiających tubylczy naród nadwiślański
    >Euroskrzynek).

    To była paczka zagraniczna. Gabaryty miała całkiem normalne, jak na
    paczkę, oczywiście.

  • 49. Data: 2011-05-06 14:19:48
    Od: " ąćęłń" <j...@N...gazeta.pl>

    Prawdopodobnie tzw. pakiet (pakiecik) do 2 kg.
    Teoretycznie nie podlega poświadczeniu odbioru.
    W praktyce różnie.

    W "paczkę" jako prawdziwą paczkę raczej nie wierzę, bo zanim byś dostał awizo
    to prywatny doręczyciel (mają umowy z pocztą) próbowałby Ci ją dostarczyć
    wielokrotnie (z dostarczenia do domu ma kasę, z zostawienia na poczcie nie
    ma).

    No ale w przyrodzie różne rzeczy się dzieją.

    -----

  • 50. Data: 2011-05-06 15:47:17
    Od: " ąćęłń" <j...@N...gazeta.pl>

    A czy "firma" ma złożone na tej poczcie pełnomocnictwo stałe do odbioru
    przesyłek?

    -----