  • 1. Data: 2007-03-31 20:56:38
    Temat: Pit BIG problem.
    Od: "Conrad" <bmilews***Anyspam@gazeta.pl>

    Witam
    Jestem wdową.
    Mój syn pobiera rente rodzinną po zmarłym ojcu.
    Chciała bym wypełnic PIT jako osoba samotnie wych...
    W roku 20006 skonczył 18 lat i od maja renta była wypłacana na niego.
    Wczesniej była wypłacana na mnie bo on niemiał 18 lat.
    No i powstał problem.
    Na rente wypłaconą mi ZUS wystawił PIT-11 na mnie a na reszte wypłaconą jemu
    rozliczony PIT-40A.
    Czy ja moge wpisac do swojego zeznania oprócz dochodów z pensji ten swój
    PIT-11 z renty a jego PIT-40A po prostu zostawic ?
    No bo ten jego dochód jest juz przeciez rozliczony.

    Nie wiem czy wszystko jest zrozumiałe.Ale starałam sie to opisac najjasniej.