  • 1. Data: 2007-04-01 06:31:19
    Temat: Jakie potwierdzenie dla PIT-a nadanego na poczcie?
    Od: "JJ" <z...@v...pl>

    Chcę wysłać formularz PIT-37 pocztą do US. Czy potwierdzenie nadania listu
    poleconego będzie wystarczającym dowodem dla celów ew. kontroli?

    Chodzi o to, że składając PIT osobiście mógłbym zażądać przybicia pieczątki na
    kopii PIT-a, która zostałaby u mnie. Wtedy byłoby jasne, że formularz w US i
    ten, który mam ja, są jednobrzmiące.

    Przy nadaniu na poczcie tak nie jest - mam tylko dowód, że wysłałem PIT-a, ale
    nie mam dowodu, co w tym Picie było.

    Czy ktoś mógłby mi to wyjaśnić?

    Dziękuję

  • 2. Data: 2007-04-01 08:42:22
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia 1 Apr 2007 08:31:19 +0200, JJ napisał(a):

> [...]
    > ten, który mam ja, są jednobrzmiące.
    >
    > Przy nadaniu na poczcie tak nie jest - mam tylko dowód, że wysłałem PIT-a, ale

    W jakim PITie? :P
    Przecież tam była czysta .... kartka ;))))

  • 3. Data: 2007-04-01 09:47:35
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Przy nadaniu na poczcie tak nie jest - mam tylko dowód, że wysłałem PIT-a

    A moze raczej tylko dowód, że COŚ wysłałeś na adres US,
    np. pustą kopertę.

    latet

  • 4. Data: 2007-04-01 11:08:13
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    JJ <z...@v...pl> wrote:
> [...]
    > kopii PIT-a, która zostałaby u mnie. Wtedy byłoby jasne, że formularz w US i

    Na rocznych pitach nie chca przybijac pieczatek, przynajmniej Wroclaw
    Srodmiescie, tylko daja na karteczce potwierdzenie, ze np. pit-37 na
    takie nazwisko zostal zlozony. Z pit-4, pit-5 czy vat-7 nie robia
    zadnych problemow i po prostu przybijaja.

    a.

  • 5. Data: 2007-04-01 14:00:30
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "JJ" <z...@v...pl> wrote in message
    > Chcę wysłać formularz PIT-37 pocztą do US. Czy potwierdzenie nadania listu
    > poleconego będzie wystarczającym dowodem dla celów ew. kontroli?

    tak.

  • 6. Data: 2007-04-01 14:15:25
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

> [...]
    > takie nazwisko zostal zlozony. Z pit-4, pit-5 czy vat-7 nie robia
    > zadnych problemow i po prostu przybijaja.

    IMO karteczka lepsza, bo przynajmniej wpisuja nazwisko ... jeszcze nie
    zdarzylo mi sie aby ktokolwiek porownywal skladany oryginal z kopia na
    ktorej przybija pieczatke ;-)
    Aby miec 100% 'zabezpieczenia' sami powinni kserowac skladane dokumenty...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 7. Data: 2007-04-02 09:46:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 1 Apr 2007, Baton wrote:

    > IMO karteczka lepsza, bo przynajmniej wpisuja nazwisko ... jeszcze nie
    > zdarzylo mi sie aby ktokolwiek porownywal skladany oryginal z kopia na
    > ktorej przybija pieczatke ;-)

    Żeby sprawdzał całą deklarację to mi się też nie zdarzyło.
    Ale jakieś losowe pozycje to tak. Rzut oka tu i tam... :)

    pzdr, Gotfryd