  • 1. Data: 2007-03-09 08:25:56
    Temat: Pit_Wazne
    Od: w...@o...eu (w...@o...ue)

    Hello pl-soc-prawo-podatki,

    Prosze o pomoc
    Kolega gra na gieldzie
    jego dochod wynosi xx ma wedlug stawki ma zaplacic 19% (jezeli sie
    myle prosze mnie poprawic)
    czyli to bedzie 19%*xx
    Kolega ma rownie do wypelnienia pit 36 (praca zawodowa)
    Mam pytanie
    Czy moze cos odliczyc z pitu o podatku od papierow wartosciowych (np
    reta dla brata)

    --
    Best regards,
    workadam mailto:w...@o...eu

  • 2. Data: 2007-03-09 12:41:45
    Temat: Re: Pit_Wazne_Gielda
    Od: w...@o...eu (w...@o...ue)

    Hello workadam,

    Friday, March 9, 2007, 9:25:56 AM, you wrote:

    wou> Hello pl-soc-prawo-podatki,

    wou> Prosze o pomoc
    wou> Kolega gra na gieldzie
    wou> jego dochod wynosi xx ma wedlug stawki ma zaplacic 19% (jezeli sie
    wou> myle prosze mnie poprawic)
    wou> czyli to bedzie 19%*xx
    wou> Kolega ma rownie do wypelnienia pit 36 (praca zawodowa)
    wou> Mam pytanie
    wou> Czy moze cos odliczyc z pitu o podatku od papierow wartosciowych (np
    wou> reta dla brata)

    wou> --
    wou> Best regards,
    wou> workadam mailto:w...@o...eu

    Czy jest mozliwosc pomniejszenia podatku od gieldy np
    przez darowizne lub rente

    --
    Best regards,
    workadam mailto:w...@o...eu

  • 3. Data: 2007-03-09 12:50:05
    Temat: Re: Pit_Wazne
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 09 Mar 2007 09:25:56 +0100, w...@o...ue napisał(a):

> [...]
    > myle prosze mnie poprawic)
    > czyli to bedzie 19%*xx
    > Kolega ma rownie do wypelnienia pit 36 (praca zawodowa)

    Spróbuj to co wyżej napisać po polsku, bo nic nie rozumiem....

    > Mam pytanie
    > Czy moze cos odliczyc z pitu o podatku od papierow wartosciowych (np
    > reta dla brata)

    Jeśli "reta" to jest to co mi się wydaje, to nie może.

  • 4. Data: 2007-03-09 12:50:33
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 09 Mar 2007 13:41:45 +0100, w...@o...ue napisał(a):

    > Czy jest mozliwosc pomniejszenia podatku od gieldy np
    > przez darowizne lub rente

    Nie

  • 5. Data: 2007-03-09 13:08:54
    Temat: Re[2]: Pit_Wazne_Gielda
    Od: w...@o...eu (w...@o...ue)

    Hello jureq,

    Friday, March 9, 2007, 1:50:33 PM, you wrote:

    j> Dnia Fri, 09 Mar 2007 13:41:45 +0100, w...@o...ue napisał(a):

> [...]

    j> Nie

    A jezeli gielda jest jego zrodlem utrzymania
    i zarabia tak jeby chodzil normalnie do pracy
    czy nie moze normalnie czegos odliczyc?

    --
    Best regards,
    workadam mailto:w...@o...eu