  • 1. Data: 2005-02-24 13:03:31
    Temat: Pit roczny a ryczalt
    Od: "Mabu" <m...@i...pl>

    Witam !!!
    Prosze o pomoc w rozwiazaniu takiego dylematu ;)
    Czy w formularzy PIT-11, który otrzymalem od swojego pracodawcy ksiegowy
    powinien wykazac tez dochod i podatek od ryczaltu za paliwo jaki
    otrzymywalem w ubieglym roku ? (co miesiac ksiegowy potracal mi 19% z
    ryczaltu na podatek).Jezeli nie to czy jest jakas szansa aby odzyskac
    pobrany podatek (mam troche odliczen :))
    Pzdr
    Mariusz

  • 2. Data: 2005-02-24 20:04:10
    Temat: Re: Pit roczny a ryczalt
    Od: "Magda B." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mabu" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ryczaltu na podatek).Jezeli nie to czy jest jakas szansa aby odzyskac
    > pobrany podatek (mam troche odliczen :))

    Jak najbardziej. "Ryczałt samochodowy" brutto powinien byc wykazany w
    pozycji "inne" lub dodany do przychodu tyt. wynagrodzenia. Zaliczka na PDOF
    z wynagrodzen powinna byc powiekszona o podatek od ryczaltów.