  • 1. Data: 2006-03-25 22:19:12
    Temat: Pit11/8b - nie dostalem...
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    No i masz, jeden z pracodawcow (umowa zlecenie) az mnie zadziwil,
    dostalem esemesem kwoty, jakie mam sobie wpisac do rozliczenia, a nie
    dostalem pitu.

    I co teraz? Ja sie rozliczam - wykazuje dochod, a ze mam rachunki i te
    kwoty sie zgadzaja to problemu nie ma.

    Pytanie: czy mam obowiazek zglosic o braku pitu-11/8b od tego pracodawcy
    przy skladaniu swojego rozliczenia rocznego?

    Bo jak nie mam obowiazku to "wali mnie" za przeproszeniem, ze nie
    dostalem tej karteluszki. i dla swietego spokoju moge mu "odpuscic".

    Co robic?
    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 2. Data: 2006-03-25 22:32:49
    Temat: Re: Pit11/8b - nie dostalem...
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Bo jak nie mam obowiazku to "wali mnie" za przeproszeniem, ze nie
    > dostalem tej karteluszki. i dla swietego spokoju moge mu "odpuscic".
    >
    > Co robic?

    IMO obowiazku nie masz... - jednak ten zleceniodawca musial wyslac PIT11/8b
    do Twojego Urzedu Skarbowego (oni tam sie nie znaja na SMSach :) i jezeli w
    tym picie sa kwoty inne niz to, co wpiszesz z SMSa, to beda ciagac Ciebie a
    nie jego i mozesz miec problemy, jesli nei bedziesz mogl im pokazac
    informacji, na podstawie ktorego wypelniales zeznanie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-03-25 22:52:44
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    SDD wrote:

> [...]
    > nie jego i mozesz miec problemy, jesli nei bedziesz mogl im pokazac
    > informacji, na podstawie ktorego wypelniales zeznanie.

    Ach, no to zeby dupe kryc, dolaczam na dzienniku podawczym ze ten a
    tamten mi nie przyslal pita, i wpisalem "na oko". No to luz. W sumie to
    on sobie gowna narobil nie przysylajac mi pita a nie mnie... Ludzie to
    czasme maja dziwnie we lbach...

    ________________

  • 4. Data: 2006-03-26 04:47:48
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Hikikomori San wrote:
    > No i masz, jeden z pracodawcow (umowa zlecenie) az mnie zadziwil,
    > dostalem esemesem kwoty, jakie mam sobie wpisac do rozliczenia, a nie
    > dostalem pitu.

    On chyba ma za mało kłopotów

    > I co teraz? Ja sie rozliczam - wykazuje dochod, a ze mam rachunki i te
    > kwoty sie zgadzaja to problemu nie ma.

    Przepisujesz cyferki z smsa i do rozliczenia dołączasz pisemku, że pit z
    firmy nie otrzymałeś i rozliczenie zrobiłeś na podstawie rachunków,
    które były zgodne z informacjami przesłanymi ci z firmy za pomocą sms-a.

    > Pytanie: czy mam obowiazek zglosic o braku pitu-11/8b od tego pracodawcy
    > przy skladaniu swojego rozliczenia rocznego?

    i tak i nie.
    Ty nie masz obowiązku mieć od nich pit. Oni mają obowiązek ci go wysłać.

    Tylko jak się okaże, że oni do US wysłali coś innego niż ty napisałeś na
    pit to będzie chryja.
    Tak długo jak twoje rozliczenie pokrywa się z tym co ewentualnie poszło
    do US tak długo pit-11 mieć nie musisz i nikomu niczego zgłaszać też nie
    musisz

    > Bo jak nie mam obowiazku to "wali mnie" za przeproszeniem, ze nie
    > dostalem tej karteluszki. i dla swietego spokoju moge mu "odpuscic".
    >
    > Co robic?

    j.w.

  • 5. Data: 2006-03-26 04:48:10
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Hikikomori San wrote:

> [...]
    > tamten mi nie przyslal pita, i wpisalem "na oko". No to luz. W sumie to
    > on sobie gowna narobil nie przysylajac mi pita a nie mnie... Ludzie to

    dokładnie