  • 1. Data: 2004-09-14 08:50:47
    Temat: Płatnik 6.0
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    Witam.

    1. Jak anulować wysłanie (poprzez wydruk) 60 zestawów NARAZ? (O ile jest to
    możliwe)

    2. Jak zrobić, aby przy wysyłaniu zestawu (poprzez wydruk) komputer drukował
    mi TYLKO np. DRA, bez pozostałych formularzy? (O ile jest to mozliwe)

    Dzięki.
    --
    ******************
    Alter Native

  • 2. Data: 2004-09-14 09:01:19
    Temat: Re: Płatnik 6.0
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Alter,

    Tuesday, September 14, 2004, 10:50:47 AM, you wrote:

    > 1. Jak anulować wysłanie (poprzez wydruk) 60 zestawów NARAZ? (O ile jest to
    > możliwe)

    Nie jest możliwe. Ale możesz te zestawy zapisać do pliku KDU i
    ponownie zaimportować.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-09-15 07:16:54
    Od: "mdruda" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > 1. Jak anulować wysłanie (poprzez wydruk) 60 zestawów NARAZ? (O ile jest
    > możliwe)

    Tylko pojedynczo kazdy zestaw przez: Otwórz/ Narzędzia / Anuluj wysłanie

    > 2. Jak zrobić, aby przy wysyłaniu zestawu (poprzez wydruk) komputer
    drukował
    > mi TYLKO np. DRA, bez pozostałych formularzy? (O ile jest to mozliwe)

    Otwierasz zestawa i w nim zaznaczasz DRA, potem pokaz i w podgladanym
    dokumencie klikasz drukarke w pasku zadan. W ten sposob wydrukujesz tylko
    DRA
    Magda B.