  • 1. Data: 2004-01-20 21:16:13
    Temat: Płatnik 6 - wysyłanie dokumentów
    Od: "Anna " <k...@g...pl>

    Po kolei :
    pierwszy komputer system WIN 98SE
    1. płatnik w wersji 5 - wszystko działało poprawnie
    2. instalacja wersji 6 - bez problemu (katalog podpowiadany przez instalatora)
    3. uruchomienie wersji 6 - konwersja bazy z wersji 5 (kopia wykonana)
    4. tworzenie dokumentów i zestawów do wysłania w wersji 6 - bez problemu
    5. wysyłanie dokumentu w wersji 6
    5a. weryfikacja przed wysłaniem bez problemu
    5b. następnie zamiast czytać hasło i weryfikować je z dyskietką pokazuje
    kolejno komunikaty : Error 0; Wystąpił bład krytyczny podczas wykonywania
    eksportu dokumentów do pliku kedu; Zestaw dokumentów 55 nie został wysłany.

    Czynności wykonane na TYM SAMYM komputerze :
    deinstalacja wersji 6, kopia bazy z wersji 5, uruchomienie wersji 5,
    sprawdzenie działania - JEST OK, instalacja ponowna wersji 6, kolejna
    konwersja do wersji 6, sprawdzenie - NIE DZIAŁA

    Nie ma znaczenia czy jest ustawione automatyczne wysyłanie (tak jak było do
    tej pory) czy zapis do pliku, nie dochodzi do hasła tylko wywala Error 0

    Czynności wykonane na innym CZYSTYM komputerze system WIN 98SE
    instalacja wersji 6 (cofam datę itd), wskazuję bazę w wersji 6 przeniesioną z
    poprzedniego komputera, łączę się z bazą, widzę wszystkie dokumenty, próba
    wysłania ten same komunikaty błędów.

    Jutro instaluję na kolejnym CZYSTYM komputerze wersję 5, podstawiam bazę w
    wersji 5 i instaluję wersję 6, ale jakoś nie bardzo wierzę, że to rozwiaże
    problem.

    Jakieś sugestie czy pomysły ?

  • 2. Data: 2004-01-20 22:16:28
    Temat: składki zus
    Od: m...@t...pl (tlen)

    To dla tych co najpierw pytają a potem czytają
    http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm

    Michał

  • 3. Data: 2004-01-21 07:16:23
    Temat: Re: składki zus
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    Proponuję zacząć od telefonu do lokalnego ZU$ i poprosić o przesłanie
    poprawki :-)
    bo już jest 6.01.001A

  • 4. Data: 2004-01-21 07:41:06
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Piotr Kuliński wrote:

    > Proponuję zacząć od telefonu do lokalnego ZU$ i poprosić o przesłanie
    > poprawki :-)
    > bo już jest 6.01.001A

    A jest to gdzieś w sieci, bo na stronie ZUS nie widzę

  • 5. Data: 2004-01-21 14:14:19
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Jureq wrote:

    > A jest to gdzieś w sieci, bo na stronie ZUS nie widzę

    Nadal czekam na odpowiedź skąd wiadomo, że istnieje wersja 6.01.001A i
    gdzi e jąznaleźć

  • 6. Data: 2004-01-21 19:29:01
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    Ja też czekam. Bo że miała być to ktoś pisał na grupie ale jakoś jej nie
    widać

    --
    PawełJ