  • 1. Data: 2004-01-20 18:16:18
    Temat: 40-letnia amortyzacja?
    Od: "Aniad" <p...@p...onet.pl>

    Może ktoś wie...
    Pani w Skarbówce powiedziała mi, że zakupiony przeze mnie zwykły garaż za
    15000zł muszę odliczać przez najbliższe 40 lat - roczna stawka amortyzacji
    2,5%?????????
    Miesięcznie będę sobie odpisywać ok. 30zł przez resztę życia??????

    Proszę o opinie!!!!
    Ania

  • 2. Data: 2004-01-21 07:08:41
    Temat: Re: 40-letnia amortyzacja?
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Aniad" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2,5%?????????
    > Miesięcznie będę sobie odpisywać ok. 30zł przez resztę życia??????
    --------------------------
    Nie jestem specjalistą przyznaje ale w podstawowej stawce w wykazie jako
    budynek niemieszkalny a jest chyba taki ? jest 2,5 % stawka roczna ale czy
    można gdzieś indziej podciągnąć nie wiem .
    Wiola

  • 3. Data: 2004-01-22 20:30:20
    Od: "Aniad" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiola" <p...@s...com.pl> napisał > Nie jestem
> [...]
    czy
    > można gdzieś indziej podciągnąć nie wiem .
    Dziękuję
    Ania