  • 1. Data: 2004-01-20 22:13:42
    Temat: Śiadczenie chorobowe z ZUS a podatek
    Od: Marcin Dąbrowski <d...@n...lubie.spamu.poczta.onet.pl>

    Witam,

    Gdy byłem na zwolnieniu, złożyłem do ZUS druk o zasiłek chorobowy.
    Pieniądze otrzymałem, otrzymałem także przekaz pocztowy z informacją
    jaka była wysokość zasiłki i jaką kwotę potrącono jako zaliczkę na
    podatek.
    No i pojawia sie problem - nie wiem czy trzeba ten dochód gdzieś
    zaksięgować,
    jak z tym się rozliczyć na koniec roku?
    Prowadzę DG na ryczałt.

    Czy ktoś mógłby mi pomóc?

    Dąbek

  • 2. Data: 2004-01-21 07:00:32
    Temat: Re: Śiadczenie chorobowe z ZUS a podatek
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Marcin Dąbrowski" <d...@n...lubie.spamu.poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:buk9au$d8d$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > podatek.
    > No i pojawia sie problem - nie wiem czy trzeba ten dochód gdzieś
    -------------------------------
    Napewno nie jest to do dochodu ryczałtu wiec spoko.Nie wiem co za inforamcje
    dostałeś ale powinienieś dostać PIT-11 i wtedy go rozliczasz PIT-37
    Wiola

  • 3. Data: 2004-01-21 10:32:32
    Od: Marcin Dąbrowski <d...@n...lubie.spamu.poczta.onet.pl>

    > Napewno nie jest to do dochodu ryczałtu wiec spoko.Nie wiem co za
    inforamcje
    > dostałeś ale powinienieś dostać PIT-11 i wtedy go rozliczasz PIT-37
    > Wiola

    Dzięki za informację. A czy o ten pit to muszę się dopominać do ZUS-u czy
    sami mi
    przyślą?

    Dąbek

  • 4. Data: 2004-01-21 10:39:11
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    napisał w wiadomości news:bulkid$qv$1@inews.gazeta.pl...
    > inforamcje
    >
    > Dzięki za informację. A czy o ten pit to muszę się dopominać do ZUS-u czy
    > sami mi
    > przyślą?
    ------------------------------------
    Mają taki obowiązek wiec przyślą.
    Wiola

  • 5. Data: 2004-01-22 00:27:54
    Od: Marcin Dąbrowski <d...@n...lubie.spamu.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wiola" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    PIT-37

    ZUS-u czy
    > Mają taki obowiązek wiec przyślą.
    > Wiola

    I tak się złożyło, że dzisaj otrzymałem.
    Dąbek