  • 1. Data: 2002-08-06 12:37:55
    Temat: Platnik i DRA - chorobowy error!
    Od: "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org>

    Czesc. Wlasnie probuje wydrukowac DRA spod Platnika. Mam problem ze ub.
    dobrowolnym chorobowym - klikam magiczny przycisk 'Weryfikuj' i
    pojawiaja sie skladki... bez chorobowego. Wpisuje je wiec recznie w
    sekcje IV, pola 19 i 22 - i wywala mi mnostwo bledow. Jak to cholerstwo
    wypelnic? Cos robie nie tak?

    nijou

  • 2. Data: 2002-08-06 12:47:32
    Temat: Re: Platnik i DRA - chorobowy error!
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org> wrote in message
> [...]
    > pojawiaja sie skladki... bez chorobowego. Wpisuje je wiec recznie w
    > sekcje IV, pola 19 i 22 - i wywala mi mnostwo bledow. Jak to cholerstwo

    A moze nie informowal Pan programu, ze ma naliczac skladki dobrowolne ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-08-06 12:48:36
    Od: "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org>

    "Boguslaw Szostak":

    | A moze nie informowal Pan programu, ze ma naliczac skladki dobrowolne
    ?

    A gdzie mozna ten wspanialy program 'poinformowac'?

    nijou

  • 4. Data: 2002-08-06 13:01:16
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    > "Boguslaw Szostak":

    > ?
    >
    > A gdzie mozna ten wspanialy program 'poinformowac'?

    Poniewaz uwazam, ze jedyne osoba, ktora wie ze za pol roku bedzie chora
    dklugo
    ma sens wybierac te opcje wiec z niej ne korzystalem...

    Mysle, ze gdzies w deklaracji zgloszeniowej "ZUS-costam" (zgloszenie do
    ubezpieczenia)
    (na tym komputerze niemam wspanialego produktu firmy P)

    Kiedys prosilem serwis firmy P o wyjasnienie
    "grzie w pseudoinstrukcji rojacej sie od swiatlych porad typu
    ' w polu nazwa platnika nalezy wpisac nazwe platnika' znalezc opis
    jak wykonac czynnosc x" ale sie obrazili i nie odpsali.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-08-06 18:33:20
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (na tym komputerze niemam wspanialego produktu firmy P)
    >
    > Niestety , wlasnie wczoraj probowalem zrobic to samo :(( bez
    rezzultatu.
    wpisalem kwote skladki chorobowej, podsumowalem kalkulatorem i wyslalem
    poczta.
    deklaracja DRA ujela te kwote w podsumownaiu wiec kwoty sie zgadzaja. Jesli
    cos jest zle to ... mi odesla i mam nadzieje ze powiedza jak to zrobic, moze
    bedzie ktos madrzejszy ode mnie
    WT

  • 6. Data: 2002-08-06 21:11:51
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Wieslaw Tomczak <t...@q...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aip4dt$2l$...@n...tpi.pl...

> [...]
    Jesli
    > cos jest zle to ... mi odesla i mam nadzieje ze powiedza jak to zrobic,

    Sprawdź deklarację zgłoszeniową ZUS-ZUA. W polu nr VIII "dane o dobrowolnych
    ubezp.społ" powinno byc zaznaczone pole "Wnoszę o objęcie ubezp.-chorobowym"
    Jeżeli nie jest zaznaczone i taką deklarację wysłałeś do ZUS musisz zrobić
    korektę i wysłać.
    Aby to wszystko działało dobrze dok.rozliczeniowe za następne miesiące rób w
    nowym zestawie dokumentów. "Zestaw"-> "Nowy" itd. Skopiuj do tego zestawu
    nową, skorygowaną deklarację ZUA (zaznacz dokument->"dokument"-> "skopiuj do
    innego zestawu"). Program będzie tworzył nowe dok. rozliczeniowe w oparciu o
    nowy ZUA.
    Jakby jakieś problemy były to napisz na priv

    pozdr
    WS

  • 7. Data: 2002-08-07 14:16:54
    Od: Sławomir Firek <k...@p...net.pl>

    Użytkownik nijou napisał:
> [...]
    > pojawiaja sie skladki... bez chorobowego. Wpisuje je wiec recznie w
    > sekcje IV, pola 19 i 22 - i wywala mi mnostwo bledow. Jak to cholerstwo

    Witam również.
    Jeśli się słusznie domyślam, to należy w "Płatniku":
    Opcje (ikonka z trybikami), zakładka paramery, parametry wyliczeniowe
    (strzałka w dół, ostatnia pozycja - kwota przeciętnego wynagrodzenia dla
    dobrowolnego ub. chorobowego, przycisk dodaj i w okienku wpisać kwotę za
    kolejny kwartał (ostatnio coś około 2155,54) i już.
    Sam to kiedyś przeżyłem po zmianie na ostatnią wersję płatnika.
    Owocnych zmagań.
    Sławek

  • 8. Data: 2002-08-22 07:03:49
    Od: "Damir" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Firek" napisał w wiadomości
> [...]

    > kolejny kwartał (ostatnio coś około 2155,54) i już.
    > Sam to kiedyś przeżyłem po zmianie na ostatnią wersję płatnika.

    Potwierdzam sam też kiedyś się na tym przejechałem jedynie przez przypadek
    się zorientowałem że coś nie tak. Kwoty do zapłaty na przelewach były
    niższe. W sumie to jesem ciekaw ilu ludzi przez "takie coś" straciło prawo
    do ubezpieczenia chorobowego, bo nie opłacili składki.

    pozdrawiam

    DAMIR