  • 1. Data: 2008-02-22 15:42:29
    Temat: Po rozwodzie... jak rozliczać.
    Od: "abc" <w...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    proszę Was o pomoc, następująca sytuacja.
    W roku 2007, luty nastąpił rozwód, od lipca 2007 nowy dom z nowym kredytem.
    Zacząłem obliczać PIT'a i się okazało, że nie obowiązuje już ulga odsetkowa,
    bo kredyt wzięty po 2006 roku. Chcę się upewnić, czy rzeczywiście tak jest?

    I kolejna kwestia, rozumiem, że dobrze wpisuję, że rozliczam się osobno? Czy
    jeszcze za 2007 mam rozliczać się wspólnie?

    Pozdr:-)

  • 2. Data: 2008-02-22 17:34:27
    Temat: Re: Po rozwodzie... jak rozliczać.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    abc wrote:
> [...]
    > bo kredyt wzięty po 2006 roku. Chcę się upewnić, czy rzeczywiście tak jest?

    tak

    > I kolejna kwestia, rozumiem, że dobrze wpisuję, że rozliczam się osobno? Czy
    > jeszcze za 2007 mam rozliczać się wspólnie?
    osobno,
    trzeba byc malzenstwem przez caly rok, aby mozna bylo sie rozliczac wspolnie

  • 3. Data: 2008-02-23 17:19:50
    Od: "abc" <w...@N...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > tak

    Czy
    > osobno,
    > trzeba byc malzenstwem przez caly rok, aby mozna bylo sie rozliczac
    wspolnie

    Bardzo Wielkie Dziekuje