  • 1. Data: 2003-10-21 11:07:14
    Temat: Po slubie w 2003 a ulga remontowa i na zakup pomocy za 2003r.
    Od: Tomasz Werner <t...@i...edu.pl>

    1. Zona bedzie wypelniala oddzielnie PIT za 2003 (slub w 2003 r). Czy
    moze uwzglednic wydatki na remont mieszkania poniesione po slubie jesli
    tytul prawny na mieszkanie jest na tylko na mnie?
    Jesli moze to czy faktura VAT dot remontu moze byc wystawiona na mnie,
    czy moze byc wspolna, czy na nia?
    Jesli konieczne jest rozszerzenie wspólności majatkowej (tak aby
    mieszkanie było wspólne) to jakie są koszty notarialne takiej umowy?
    2. Czy zona (pracujaca na etacie) moze odpisac pomoce (komputer,
    drukarka) zakupione po slubie - faktura jest na mnie?
    3. Z pitu 37 wynika ze najpierw uwzglednia sie odliczenia od podatku z
    PItu/O (czyli np.wydatki na zakup pomocy) a dopiero potem te z ulgi
    remontowej (PIT-D) Ulga remontowa "nie zjada" wiec podatku i nie
    uniemozliwia odpisow z Pitu/O - w przeciwienstwie do skladki
    zdrowotnej... Mam racje?