  • 1. Data: 2007-05-18 05:19:38
    Temat: Podatek 3zl
    Od: "JerryFTP" <b...@o...pl>

    Witam.
    Mam do zaplacenia 3zl podatku :) Placi sie kazda kwote, czy jest moze jakas
    minimalna kwota, ktora moge uregulowac w przyszlym miesiacu?

    Dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam.
    Jarek.

  • 2. Data: 2007-05-18 06:03:45
    Temat: Re: Podatek 3zl
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    Płać Płać !!
    Jeżeli nie zapłacisz uszczuplisz budzet i braknie kasiorki na podwyzki dla
    lekarzy....

  • 3. Data: 2007-05-22 16:24:01
    Od: Marchefkowy <s...@g...com>

    On 18 Maj, 07:19, "JerryFTP" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Mam do zaplacenia 3zl podatku :) Placi sie kazda kwote, czy jest moze jakas
    > minimalna kwota, ktora moge uregulowac w przyszlym miesiacu?

    a co to za podatek? bo placi sie w teminach wszystko (kara sa glownie
    odsetki ale np przy dobrowolnym ubezpieczeniu zdrowotnym jesli nie
    wplacisz = brak ubezpieczenia)