  • 1. Data: 2004-02-19 16:09:42
    Temat: mam ochotę się kopać z TP SA
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Otrzymałem z grudniu fakturę vat z TP SA
    na fakturze vat mam:
    abonament 50 zl
    polaczenia 200 zl
    neostrada 150 zl
    calosc 500 zl
    ____________________
    dzisiaj otrzymalem fakture korygujaca vat do powyzszej faktury
    było: neostrada 200
    powinno być: nepstrada 0
    korekta: . -200

    do zapłaty -200 zł
    _______________
    Teraz moje pytanie:
    Czy to jest prawidłowo wystawiona f-ra vat .... bo jeśli tak .. to mam w
    plecy vat grudniowy ..... jest luty
    Czy kopać się dalej .. do otrzymania właściwej faktury ??????

    pozdrawiam
    fart

    kurdelebee ..... mimo wszystko .. chciałbym być dyrektorek TP SA
    nic nie musze umieć .. durniów zatrudniam ... i jeszcze za to nie odpowiadam
    ... być może dlatego, że sam mam żółte papiery :))))))))

  • 2. Data: 2004-02-19 22:00:54
    Temat: Re: mam ochotę się kopać z TP SA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004, fart wrote:

    >+ Otrzymałem z grudniu fakturę vat z TP SA
    [...]
    >+ dzisiaj otrzymalem fakture korygujaca vat do powyzszej faktury
    >+ było: neostrada 200
    >+ powinno być: nepstrada 0
    >+ korekta: . -200
    >+ do zapłaty -200 zł
    >+ _______________
    >+ Teraz moje pytanie:
    >+ Czy to jest prawidłowo wystawiona f-ra vat ....

    A czemu nie ?

    >+ bo jeśli tak .. to mam w plecy vat grudniowy ..... jest luty

    A to DLACZEGO ?
    Przecież przy f-rze korygującej zaliczasz ją do BIEŻĄCEGO VATu,
    a grudnia nie ruszasz !

    >+ Czy kopać się dalej .. do otrzymania właściwej faktury ??????

    Primo: skąd my mamy wiedzieć ile miało być ??
    Kurdebele, nauczyłbyś się zapodawać potrzebne informacje ! :)

    Jak f-ra jest niewłaściwa to oczywiście kop się dalej,
    ale IMHO *uwzględnij* zarówno f-rę grudniową, tę korektę
    jak i następną która przyjdzie :]
    Tak sobie podejrzewam że kontrolerzy US nie takie f-ry
    z TPSA już widzieli, pewnie się nie zdziwią w razie czego :> !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-02-19 22:05:40
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Primo: skąd my mamy wiedzieć ile miało być ??
    > Kurdebele, nauczyłbyś się zapodawać potrzebne informacje ! :)

    Kurdelebele
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !
    MASZ CZEGO CHCIAŁEŚ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!
    od nastepnej informacji będziesz mnie miał kulturalnego, treściwego itd.

    ale wybacz Gotfrydzie Smoliku teraz NIEEEEEEE !!!!!

    bo TAK!!!

> [...]
    > Tak sobie podejrzewam że kontrolerzy US nie takie f-ry
    > z TPSA już widzieli, pewnie się nie zdziwią w razie czego :> !

    niestety cholery jasne wystawiły dobrą fakturę i zgodną z przepisami już
    doczytałem nie ma możliwości im dokopać .... będę oczywiście domagał się
    zadośćuczynienia (będą jaja ..... powiadomię o sprawie ........) ale w
    temacie korekt już wiem, że nic nie zdziałam

    już żałuje słów napisanych [poprzednio ale słowo stało się faktem .....
    mam nadzieję, że ludzie z prawa nie czytają tej grupy i moich oświadczeń ...
    bo będę miał
    buuuuuuuuu

    a co mi tam ..... na koniec
    lubię MADDY ..... bo jest miła
    i co mi zrobicie???????? :)))))))))))))))))))))))))))))))))

    pozdrawiam
    fart

  • 4. Data: 2004-02-19 22:49:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004, fart wrote:

    >+ > Primo: skąd my mamy wiedzieć ile miało być ??
    >+ > Kurdebele, nauczyłbyś się zapodawać potrzebne informacje ! :)
    >+
    >+ Kurdelebele

    :)
    Mam nadzieję że JA się jasno wyraziłem: nie mamy pojęcia czy
    grudniowa f-ra była "właściwa" i wystawili ci <censored>
    korektę, czy też owa grudniowa była do kitu i <censored>
    korekta jest do skorygowania.
    W pierwszym przypadku wystarczyłoby IMHO... nie uznać korekty !
    Gdzieś napisano że MUSISZ przyjąć f-rę którą ktoś ci przyśle ? ;)
    [...parę deko wykrzykników...]
    >+ MASZ CZEGO CHCIAŁEŚ !!!!!!!!

    Właśnie NIE MAM !
    Dalej NIE WIEM czy ci się f-ra z grudnia czy korekta nie widzi.

    >+ od nastepnej informacji będziesz mnie miał kulturalnego, treściwego itd.

    Ale ja nie spodziewałem się BYNAJMNIEJ jakoś szczególnie cyzelowanej
    odpowiedzi (tak BTW IMHO mieścisz się jeszcze w normie :)), tylko
    INFORMACJI !! IN-FOR-MA-CJI, jasne ??

    >+ ale wybacz Gotfrydzie Smoliku teraz NIEEEEEEE !!!!!

    Wrrr....
    To "rzuć monetę".
    Myślisz że mam chęć na dywagacje o 1001 możliwych przypadkach ?
    Zaskoczę cię: nie, bo chcę iść spać :> (tak BTW: jeszcze
    PITa nie złożyłem).

    >+ bo TAK!!!

    Co tak a co nie ?? Ufff...

    [...]
    >+ niestety cholery jasne wystawiły dobrą fakturę i zgodną z przepisami już
    >+ doczytałem nie ma możliwości im dokopać

    Wyłóż po dobroci co ci się nie podobało, co ci się nadal nie
    podoba - oraz za co chcesz dokopać.
    Bo jak nie to my zaczniemy.
    Zaczniemy Maddy podpuszczać żeby *tobie* dokopała, tak konkretnie
    precyzując cel i środki ;) (a ostatnie dni nie miała okazji,
    więc... strzeż się !)

    [...]
    >+ już żałuje słów napisanych [poprzednio ale słowo stało się faktem .....

    Bo ???

    >+ mam nadzieję, że ludzie z prawa nie czytają tej grupy i moich oświadczeń ...

    Ty chyba .prawo mało czytasz ;)

    >+ bo będę miał
    >+ buuuuuuuuu
    >+
    >+ a co mi tam ..... na koniec
    >+ lubię MADDY ..... bo jest miła

    Nic. Jak się nie poprawisz[1] to jak wyżej ;)

    [1] w kwestii INFORMACJI. Ty chyba już uczulenia dostałeś że
    wszyscy zaraz ci się gramatyki i słownika czepiać będą ;]

    >+ pozdrawiam
    >+ fart

    Takoż :) Gotfryd