  • 1. Data: 2002-07-30 14:21:06
    Temat: Podatek do wkładu budowalnego mieszaknie spółdzielcze
    Od: romek <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie jeżeli ktos może mi pomóc.

    Moja matka przepisała na mnie lokatorskie mieszaknie spółdzielcze, w
    spółdzielni złożyła oświadczenie, że darowizną przekazuje mi wkład
    budowlany jaki jest przypisany do tego mieszaknia.

    I teraz moje pytanie, czy od tego wkładu budowlanego powinienem zapłacić
    podatek do darowizny ( wartośc jego przekracza kwotę wolną), czy tez
    mozna to potraktować jako darowiznę mieszaknia, a tak darowizna jest
    zwolniona od podatku do 110 m2 ( moje ma 56 m2).

    I w zwiazku z tym pytanie czy powinienem płacić podatek, a jeżeli mozna
    nie zapłacić to może jaka jest procedura w US.

    Wielkie dzieki za wszystkie odpowiedzi
    Romek