  • 1. Data: 2002-07-30 14:11:19
    Temat: Re: OT - jaki bank dla DG - Inteligo czy M-bank?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:28072002.39A8839E@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail'a b...@p...com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ja mam modem i Inteligo działą nieźle, choć przyznam że mBank
    nieznacznie
    > szybciej. Była już tu chyba dyskusja że bardzo dużo zależy od rejonu
    Polski
    > z jakiego łączysz się z netem. Poznań jest OK.

    Jestem z Poznania i dopóki miałem modem szlag mnie trafiał :-/.
    Teraz mam SDI i jest lepiej. Jakość oceniam jednak nie na podstawie
    szybkości połączenia, ale "bajeranckości" strony i sposobu reakcji
    popularnych przeglądarek, gdy nie wszystko się wgra, np. z powodu
    jakości łączy. O ile w mBanku w takiej sytuacji wystarczy czesto
    odświerzyć ekran, to w Inteligo trzeba się przelogowywać. Jeśli strona
    logowania w mBanku się nie otworzy cała, to i tak można się zalogować -
    w Inteligo nie. Jesli zaczniesz wpisdywać dane zanim strona się wgra do
    końca mBank to łykie, a w Inteligo po wgraniu nastepuje wyczyszczenie
    formularza. mBank wariuje natomiast z ramkami. Jesli masz 2 konta eMax i
    eKonto i probujesz się przełączyć między nimi, to może się okazac, ze
    mimo, że w parwym okienku widzisz juz jedno konto, to menu dotyczy cały
    zcas drugiego. Korzystanie z tego jest przy wolnym łączu uciążliwe.
    Jesli chodzi o prostotę obsługi - brak bajerów Flash / advanced
    JavaScript etc. to zdecydowanie preferuję rozwiązania Telepekao24 PL
    (tez mam tam konto). Jak potrzebuję efektóew specjalnych do idę do kina
    na dobry film SF. Od banku internetowego oczekuję prostego sposobu
    sposobu gospodarowania swoimi pieniędzmi.

    Pozdrawiam,
    BaLab