    From: MVP <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Podatek dochodowy po sprzedaży nieruchomości
    Date: Wed, 21 Oct 2009 00:38:05 -0700 (PDT)

    Witam,

    mam następujące pytanie (a właściwie case do rozwiązania :) ):

    Kupuje nowe mieszkanie w lipcu 2009,
    Uwłaszczam stare w sierpniu 2009,
    Sprzedaję uwłaszczone w październiku 2009.

    Czy mogę zaliczyć kupione wcześniej mieszkanie na poczet realizacji
    własnych celów mieszkaniowych i tym samym uniknąć zapłaty podatku
    dochodowego? (nowe mieszkanie kosztowało więcej niż cena sprzedaży
    starego).
    Wprawdzie po przeczytaniu treści ustawy wydaje mi się to mało
    prawdopodobne, ale może ktoś miał do czynienia z taką sytuacją?