  • 1. Data: 2003-02-08 20:42:59
    Temat: Podatek katastralny a wieczyste użytkowanie terenu
    Od: "Jurek" <j...@x...wp.pl>

    Witam!

    Słyszałem że rząd pracuje nad podatkiem katastralnym, i zaraz po referendum
    zafunduje go nam....

    Czy mając wieczystą dzierżawę terenu też będzie trzeba płacić ten cholerny
    katastrat????

    Ja już płace, ale za dzierzawę na 99 lat....
    więc tak naprawdę to nie jest moja własnośc, tylko własnośc gminy w której
    mieszkam...

    Czy będę musiał więc płacic ten cholerny katastrat????

    Wiecie jaki będzie procent/promil tego cholernego znienawidzonego
    podatku????

    Pozdrooo

    Jurek

  • 2. Data: 2003-02-08 20:58:22
    Od: "Slawek" <s...@o...pl>

    A gdzie kolega to słyszał? Ja ostatnio słyszałem (TVN), że żadne prace nad
    takim podatkiem nie są prowadzone.
    SlawekG.

  • 3. Data: 2003-02-08 21:26:11
    Od: "Jurek" <j...@x...wp.pl>

    Mam wujka w ministerstwie

    podobno promile
    ale zawsze cos

  • 4. Data: 2003-02-09 15:14:55
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Jurek <j...@x...wp.pl> napisał(a):

    > Mam wujka w ministerstwie
    >
    > podobno promile
    > ale zawsze cos

    Juz jest przecież. Od tzw. budowli płaci się 2% rocznie wartości. Co to jest
    budowla? Wszystko co nie nadaje się na pomieszczenia dla ludzi. Np. maszt dla
    telefonii komórkowej. Problem w tym, że to kolejny idiotyzm. Na świecie jest
    to relikt walki szlachty z bogacącym się mieszczaństwem (sic!!!). Jeśli więc
    firma ma księgowego idiotę (najczęstszy przypadek) to przymocowaną do wieży
    stację bazową potraktuje za budowlę i będzie ją w ten sposób wystawiał na
    podatek. Idąc dalej - światłowód (niedawno jeszcze ok. 30 tys USD za km)
    generuje samego podatku 600 USD za rok.

    Za podatkiem katastralnym wypowiadają się pseudo liberałowie myslac iż pomoże
    on wprowadzić lodatek liniowy od dochodów. Tymczasem wyjdzie tak, że od
    dochodów będzie liniowy 40% i pewna kwota wolna dla tych co juz umarli z głodu
    oraz 2% od wartości nieruchomości. Oczywiście od dzierżawy wieczystej też, bo
    niby czemu nie?

    Telewizja kłamie :-(

  • 5. Data: 2003-02-09 15:22:48
    Od: "Jurek" <j...@x...wp.pl>

    Już jest?????

    2 %??????????

    Nie może być!!!!!!

    nic o tym jeszcze nie słyszałem...

    przecież ludzie nie będą płacić....

    2% rocznie od kawalerki wartej 100000 zł... to 2 tys....

    Kto to zapłaci......

    Ludzie wyjdą na ulicę......

    Pieprzę tę UNIĘ!!!!!!

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 6. Data: 2003-02-09 19:40:04
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jurek" <j...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Ludzie wyjdą na ulicę......

    Aż się dziwię, że już nie pozabijali się wzajemnie!
    Mało powodów?
    Nie ma nienachapanych kandydatów na przywódców??????
    Nikt nie ma odwagi być następnym Wałęsą, Lepperem????
    Obiecanki, cacanki, a głupiemu radość?