  • 1. Data: 2003-02-08 20:13:40
    Temat: Czy można odliczyć od podatku komputer
    Od: "MariolaW" <m...@w...pl>

    Witam
    Czy mogę odliczyć od podatku komputer zakupiony dla córki w celach
    edukacyjnych (2500zł).
    Córka chodzi do III klasy szkoły średniej o profilu informatycznym i dużo
    zajęć mają właśnie z komputerem.
    Proszę o poradę.

    Pozdrawiam

    Mariola

  • 2. Data: 2003-02-08 20:27:27
    Temat: Re: Czy można odliczyć od podatku komputer
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > edukacyjnych (2500zł).
    > Córka chodzi do III klasy szkoły średniej o profilu informatycznym i

    Oj, ciężko coś poradzić.
    Skoro komputer kupiony dla córki, to dlaczego
    Ty masz odliczać?
    Warunków odliczenia jest kilka.
    Między innymi przychody ze stosunku pracy,
    faktura, związek z wykonywaną pracą i pewnie jeszcze coś.
    Córka raczej się uczy, a nie pracuje.
    Oczywiście można zakupić na siebie itd,
    ale co na to powie Bogusław Sz. :-))
    To przecież będzie oszustwo albo przestępstwo

    Pzdr
    CEZ

  • 3. Data: 2003-02-09 19:38:23
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od cef -----###
> [...]
    > Oczywiście można zakupić na siebie itd,
    > ale co na to powie Bogusław Sz. :-))
    > To przecież będzie oszustwo albo przestępstwo

    nie wiem co powie Bogusław, ale jeśli pożycze córce co jakiś czas
    (ewentualnie nie pożyczę ale pozwolę korzystać) komputer to to nie jest
    prawnie zakazane...
    Ale oczywiście komputera dla córki odliczyć nie można tylko komp. dla
    siebie - reszta j.w.

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...