  • 1. Data: 2003-02-08 22:11:31
    Temat: FV -- towar limitowany?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    jestem wkurzony, zły, wściekły... Od dawna mam problem z zakupem
    prasy fachowej w Zabrzu... Trzy kioski dzisiaj oblazłem i nie dane mi
    było kupić. Nie, nie, prasa jest na półce, ale zasrane kioski nie chcą
    wystawić FV.

    Metoda opisywana w książkach jako Metoda Maddy nie skutkuje. Wzruszają
    rękami albo wrzeszczą na mnie, że przecież FV chcą mi dać, a że za
    kilka dni, to nie ich wina...

    Ano bo we wszystkich kioskach spotykam się ze stwierdzeniem (do koloru
    do wyboru):
    -- ,,FV wystawia tylko szef''
    -- ,,nie ma teraz pani, która sie tym zajmuje''
    -- ,,brakło nam druczków''
    -- ,,nie mogę, bo mam wystawić FV jednemu takiemu, co ma mi dane
    dopiero przynieść''
    -- ,,brakło druków''
    -- ,,teraz nie mogę, muszę pilnować, bo duży ruch jest'' (w saloniku)

    Ja rozumiem wszystko, ale nie mam najmniejszej ochoty latać po
    tygodniu lub po kilku dniach po odbiór faktury. Moja cierpliwość się
    już kończy. Co najgorsze, jechałem dzisiaj do Katowic -- tam to samo.
    Do jasnej cholery, jak ja mam kupić gazetę jednorazowo, bez biegania
    powtórnie po faktury?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 2. Data: 2003-02-09 09:21:23
    Temat: Re: FV -- towar limitowany?
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > już kończy. Co najgorsze, jechałem dzisiaj do Katowic -- tam to samo.
    > Do jasnej cholery, jak ja mam kupić gazetę jednorazowo, bez biegania
    To ci jeszcze podpwoem, że to latanie nie skończy sie za drugim razem. Bo
    przyjdziesz po fakturę i usłyszysz, że był szef, wypisał ale nie miał
    pieczątki, albo pani wypisała, ale się pomyliła i nie tej osobie dała
    Kioskarze fantazję mają a pisac im się nie chce :)
    Ja po prostu nie biorę faktury. Trudno. Przez jakiś czas kupowałem wszystko
    w jednym kiosku, pani mnie dopisywała do zeszytu, a na koniec miesiąca
    przychodziłem po fakturę.
    PawełJ

  • 3. Data: 2003-02-09 12:11:03
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 9 Feb 2003 10:21:23 +0100), "pawel J"

> [...]
    >pieczątki, albo pani wypisała, ale się pomyliła i nie tej osobie dała
    >Kioskarze fantazję mają a pisac im się nie chce :)

    Ale mnie to, brzydko mówiąc, wali. Nie mam ochoty chodzić po całym
    mieście i się prosić o fakturę.

  • 4. Data: 2003-02-09 19:53:22
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Tristan Alder -----###
    > Ale mnie to, brzydko mówiąc, wali. Nie mam ochoty chodzić po całym
    > mieście i się prosić o fakturę.

    to uwal kiosk ;-) naślij im kontrole i zgnoj...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 5. Data: 2003-02-09 20:20:10
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 09 Feb 2003 20:53:22 +0100), hADeSik
    <h...@h...sru> był(a) napisał(a):

    >###----- w odpowiedzi na list od Tristan Alder -----###
    >to uwal kiosk ;-) naślij im kontrole i zgnoj...

    a) to wszystkie kioski w okolicy :-( Zabrze, Katowice, wsjo rawno.
    b) trochę nieładnie tak działać. Po prostu dzielę się z Wami
    niepowodzeniem.

  • 6. Data: 2003-02-09 21:01:33
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

> [...]
    > a) to wszystkie kioski w okolicy :-( Zabrze, Katowice, wsjo rawno.
    > b) trochę nieładnie tak działać. Po prostu dzielę się z Wami

    nie twierdzę, że ładnie, ale jak się komuś nie chce pisać to nie moja
    wina...

    BTW: najzabawniejsza głupota jaką spotkałem w podobnym temacie to
    tłumaczenie, że na raporcie sprzed kilku dni z kasy fiskalnej ręcznie
    wpisuje się aktualną datę (cytat: 'czasami tak się robi')- wyobraźnia
    ludzka nie zna granic ;-)

    a wracając do tematu to u mnie z reguły pomaga uświadomienie
    'oponentowi', że trochę znam przepisy, a bajki to może dzieciom na
    dobranoc opowiadać...

  • 7. Data: 2003-02-09 21:46:23
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Ale mnie to, brzydko mówiąc, wali. Nie mam ochoty chodzić po całym
    > mieście i się prosić o fakturę.

    Zaproponuj w kiosku rozwiązanie,
    że będziesz brał gazety bez zapłaty,
    a oni niech sobie notują jakie i kiedy.
    I jak dadzą fakturę, to zapłacisz :-))

  • 8. Data: 2003-02-10 10:32:47
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message

> [...]

    To ja tez brzydko powiem....

    Czy jest gdzies napisane ze fakture nalezy wystawic NATYCHMIAST ?

    A przy okazji.

    Prase fachowa mozna bez trudu zamowic w RUCH S.A w dziale kolportarzu prasy.
    Tam tez powiedza, gdzie w okololicy sa firmowe salony pracy..
    Dajcie spokoj biednym kioskarkom. niektore zarabiaja takie grosze,
    ze ledwo na zycie starcza, a wy im od razu kontorole chcecie.

    > Zaproponuj w kiosku rozwiązanie,
    > że będziesz brał gazety bez zapłaty,
    > a oni niech sobie notują jakie i kiedy.
    > I jak dadzą fakturę, to zapłacisz :-))

    zaproponuj ze odbierzesz prase i zaplacisz jak bedzie faktura...
    Badz czlowiekiem i dajludziom zyc..

    Boguslaw

  • 9. Data: 2003-02-10 17:33:33
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 10 Feb 2003 11:32:47 +0100), "Boguslaw
    Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> był(a) napisał(a):

    >To ja tez brzydko powiem....
    >Czy jest gdzies napisane ze fakture nalezy wystawic NATYCHMIAST ?

    Hm... Czyli kupując coś w Gdańsku, mam za tydzień jechać z Zabrza do
    Gdańska ...

    >A przy okazji.
    >Prase fachowa mozna bez trudu zamowic w RUCH S.A w dziale kolportarzu prasy.
    >Tam tez powiedza, gdzie w okololicy sa firmowe salony pracy..

    Psińco prawda. Saloniki firmowe Kolportera oraz Ruchu zachowały się
    jak opisane powyżej. Więcej! W tym opisie występuje salonik Koporter
    Zabrze-Dworzec oraz Katowice-Dworzec.

    >Dajcie spokoj biednym kioskarkom. niektore zarabiaja takie grosze,
    >ze ledwo na zycie starcza,

    acha! Dlatego mają takie odwalone kioski i saloniki... Poza tym --
    koszt FV jest tak wielki? Bo sprzedaż i tak na kasie rejestrują, więc
    nie mów, że se dorabiają handlując lewym towarem.

    >a wy im od razu kontorole chcecie.

    Nie. Ja chcę FV, a nie kontrolę.

    >zaproponuj ze odbierzesz prase i zaplacisz jak bedzie faktura...
    >Badz czlowiekiem i dajludziom zyc..

    Człowiekiem? Wiesz jak się wku*łem? Jechałem z Zabrza do Katowic. pól
    godizny w pociągu i chciałem sobie poczytać gazetę. Nie udało się
    kupić w Zabrzu. Wracałem spowrotem, nie kupiłem w Katowiacach, znów
    nie miałem co czytać. W niedzielę zapier*łem do M1 piechotą, żeby
    kupić tą zasraną gazetę, bo im się nie chce wystawić FV?

    Niech będą ludźmi i dadzą żyć...

  • 10. Data: 2003-02-10 17:44:17
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > nie miałem co czytać. W niedzielę zapier*łem do M1 piechotą, żeby
    > kupić tą zasraną gazetę, bo im się nie chce wystawić FV?

    Ty to poważnie piszesz?
    Czy ja się nie znam na żartach?