    From: "Heronymus" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Podatek od darowizn
    Date: Thu, 8 Jun 2006 13:35:49 +0200

    już pytałem o tą sprawę, ale teraz trochę inaczej...

    Darowany dom + działka o wartości 150-200 tyś.

    Policzyłem sobie, że podatek jak dla mnie (I grupa podatkowa) wyniesie około
    9000 zł

    Pytanie jest takie... czy sie pomyliłem, czy to rzeczywiście jest taka duża
    kwota,

    Pytanie drugie... czy nie było by lepiej spisać umowę kupna-sprzedaży
    nieruchomości. Może wtedy podatki były by mniejsze (jakie mniej więcej
    jeżeli ktoś z Was umie to obliczyć)

    Z góry dzięki za rzeczowe odpowiedzi

    Pozdrawiam

    Seba